Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.10.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Mārketings', 1.
  • Конспект 'Mārketings', 2.
  • Конспект 'Mārketings', 3.
  • Конспект 'Mārketings', 4.
  • Конспект 'Mārketings', 5.
  • Конспект 'Mārketings', 6.
Фрагмент работы

Otra lietotā metode ir pagrūšanas stratēģija, kurā galvenā virzīšanas metode ir pārdevējs. Šo stratēģiju galvenokārt izmanto pārdošanā ražotājiem, kur tirgus ir neliels. Stratēģijā tiek pielietota arī reklāmas medijos, bet tās pārsvarā parādās tirdzniecības žurnālos, un to funkcija ir radīt labāku vidi pārdošanai. Pārdotie produkti ir visai sarežģīti un prasa lielāku patērētāja informētību, pirms viņš izdara pirkumu. Patērētāji ir zinošāki un prasīgāki, jo viņi tērē uzņēmuma naudu un uz viņiem gulstas lielāka atbildība.
Reklāmai ir gan piekritēji, gan pretinieki. Pēc reklāmas piekritēju domām, reklāma rada masu tirgus, kas ražotājiem nozīmē apjoma ekonomiju, bet patērētājiem – zemākas cenas, tāpat reklāma rada konkurenci starp ražotājiem, kas patērētājiem sniedz lielāku produktu izvēli un augstāku produktu kvalitāti, vēl reklāma rada patērētāju informētību par produktiem un inovācijas, kas ilgtermiņā uzlabo patērētāju dzīves standartus, reklāma arī informē patērētājus par pieejamajiem produktiem un to relatīvajām priekšrocībām, kā arī reklāmas industrija rada nodarbinātību gan tieši - reklāmas industrijā, gan netieši – radot lielāku produktu noietu, kas prasa vairāk cilvēku, kas ražo un pārdod preces. Savukārt reklāmas pretinieki uzskata, ka reklāmas izmaksas noved pie augstākām cenām un reklāma pārliecina cilvēkus iegādāties produktus, kuri viņiem patiesībā nemaz nav nepieciešami un kurus viņi nevar atļauties, kas noved pie tā, ka cilvēki dzīvo pāri saviem līdzekļiem.12

Коментарий автора
Atlants