Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.01.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Эссе 'Uzņēmuma "Laima" mārketinga vides raksturojums', 1.
  • Эссе 'Uzņēmuma "Laima" mārketinga vides raksturojums', 2.
  • Эссе 'Uzņēmuma "Laima" mārketinga vides raksturojums', 3.
  • Эссе 'Uzņēmuma "Laima" mārketinga vides raksturojums', 4.
Фрагмент работы

Uzņēmuma „Laima” stiprās puses:
Latvijas saldumu vizītkarte un kopā ar A/S „Staburadze” – lielākās saldumu ražošanas koncerns Baltijā.
A/S „Laima” ir izturējusi gan abus Pasaules karus, gan okupācijas režijumus, bet kvalitatīvā saldumu garša ir saglabājusies un attīstās arvien jaunās niansēs.
Liela uzņēmējdarbības un saldumu ražošanas pieredze, apm. 130. gadu pieredze.
Pircēji zina ,ka uz šo vārdu var paļauties – tā ir augsta kvalitāte.
Ļoti plašs un dziļš preču sortiments – kopā ar „Staburadzi” 430 dažādu saldumu veidi.
Gada apgrozījums sasniedz 24 miljonus.…

Коментарий автора
Atlants