-
Delikatešu importētāja mārketinga plāns
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 4 | |
Analīze | 4 | |
Firmas vispārīgs apraksts | 4 | |
Firmas raksturojums | 4 | |
Pārdošanas organizācijas analīze- stiprās un vājās puses | 7 | |
Produkta analīze | 7 | |
Produkta analīze | 9 | |
Uzņēmuma vājās vietas, salīdzinājumā ar konkurentiem | 11 | |
Komersanta pieprasījuma novērtēšanas un prognozēšanas aprakstu/kopsavilkumu! | 11 | |
Nobeigums | 13 | |
Secinājumi un priekšlikumi | 14 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 15 |
Analīze
Firmas vispārīgs apraksts
. Firma piedāvā vairāk kā 140 zivju, gaļas produkcijas un delikatešu veidus. Šīs produkcijas ražošanā tiek izmantotas augstās kvalitātes izejvielas un modernas produkcijas sasaldēšanas tehnoloģijas, kas pieļauj precei pat pēc ilgstošās glabāšanas atbilst visām ES normām. Produkcijas kvalitāti apstiprina ražotājs, kā arī kvalitātes kontroli veic firmas pārstāvis, saņemot preci noliktavā. Firma “Zelta Austere” piedāvā svaigi saldētas zivju produkcijas, preservu un delikatešu piegādi viesnīcām, bāriem, restorāniem, bistro, sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumiem, klubiem. Komersantam ir pašu speciālais transports un aprīkota noliktava. Klientu pasūtījumu izpilde notiek savlaicīgi un kvalitatīvi. Bezmaksas piegāde Rīgā, Jūrmalā, Tukumā un Ogrē.
Firmas raksturojums
Komersants „Austere” ir dibināts 2004.gada 11.maijā. Tā valde sastāv no diviem valdes locekļiem, no kuriem viens ir īpašnieks un otrs direktors.…
Darbā aplūkota delikateši importētāja darbības analīze un aplūkotas iespējas darbības uzlabosānai
