Оценка:
Опубликованно: 09.01.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Образец документа 'Ekspluatācijas darba tehnoloģija un vadība', 1.
  • Образец документа 'Ekspluatācijas darba tehnoloģija un vadība', 2.
  • Образец документа 'Ekspluatācijas darba tehnoloģija un vadība', 3.
  • Образец документа 'Ekspluatācijas darba tehnoloģija un vadība', 4.
  • Образец документа 'Ekspluatācijas darba tehnoloģija un vadība', 5.
  • Образец документа 'Ekspluatācijas darba tehnoloģija un vadība', 6.
  • Образец документа 'Ekspluatācijas darba tehnoloģija un vadība', 7.
  • Образец документа 'Ekspluatācijas darba tehnoloģija un vadība', 8.
  • Образец документа 'Ekspluatācijas darba tehnoloģija un vadība', 9.
  • Образец документа 'Ekspluatācijas darba tehnoloģija un vadība', 10.
  • Образец документа 'Ekspluatācijas darba tehnoloģija un vadība', 11.
  • Образец документа 'Ekspluatācijas darba tehnoloģija un vadība', 12.
  • Образец документа 'Ekspluatācijas darba tehnoloģija un vadība', 13.
  • Образец документа 'Ekspluatācijas darba tehnoloģija un vadība', 14.
  • Образец документа 'Ekspluatācijas darba tehnoloģija un vadība', 15.
  • Образец документа 'Ekspluatācijas darba tehnoloģija un vadība', 16.
  • Образец документа 'Ekspluatācijas darba tehnoloģija un vadība', 17.
  • Образец документа 'Ekspluatācijas darba tehnoloģija un vadība', 18.
  • Образец документа 'Ekspluatācijas darba tehnoloģija un vadība', 19.
  • Образец документа 'Ekspluatācijas darba tehnoloģija un vadība', 20.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Izejas dati    4
1.  Stacijas intervālu aprēķini    7
2.  Iecirkņu caurlaidspējas aprēķini    9
3.  Vietēja darba organizācija    10
  Izmantojamās literatūras saraksts    12
Фрагмент работы

Ievads

Kursa darba mērķis ir sastādīt vilcienu kustības grafiku pēc izjeas datiem, kuri ir: galveno ceļu skaits, signalizācijas un sakaru iekārtas, vilces veids, lokomotīves sērija, iecirkņu garums, starpstaciju posmu garumi, kustības kravu izmēri, tehnisko logu laiks u.c.
Katrs no šiem parametriem savā veidā ietekmē vilcienu kustības grafiku. Līdz ar to, atkarīgi no šiem izejas datiem, ir jāsastāda optimāls vilcienu kustības grafiks.
Ir jāaprēķina vilcienu nevienmērīgas pienākšanas intervāls, krustošanās intervāls, pienākšanas intervāls vienā virzienā, nosūtīšanas intervāls vienā virzienā, iecirkņa caurlaides spēja.
Pēc aprēķinātājiem laikiem, ir jāizvēlas piemērotākā vilcienu caurlaides shēma. Vilcienu kustības grafiks tiek zīmēts pēc aprēķinātajām vērtībām, maksimāli samazinot vilcienu gaidīšanas laiku un pēc iespējas palielināt iecirkņu caurlaides spēju.

Коментарий автора
Atlants