Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.12.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Реферат 'Reklāmas ētika', 1.
  • Реферат 'Reklāmas ētika', 2.
  • Реферат 'Reklāmas ētika', 3.
  • Реферат 'Reklāmas ētika', 4.
  • Реферат 'Reklāmas ētika', 5.
  • Реферат 'Reklāmas ētika', 6.
  • Реферат 'Reklāmas ētika', 7.
  • Реферат 'Reklāmas ētika', 8.
  • Реферат 'Reklāmas ētika', 9.
  • Реферат 'Reklāmas ētika', 10.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Kas ir reklāma?    3
  Reklāmas nozīme    4
  Reklāmas patiesums    4
  Reklāmas ētika    5
  Secinājumi    7
  Izmantotā literatūra    8
Фрагмент работы

Mūsdienās reklāma kļuvusi par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu. Tā mūs pavada it visur – braucot sabiedriskajā transportā vai ejot pa ielu. Reklāma redzama avīzēs, žurnālos, televīzijā, uz preču iesaiņojumiem, apģērba gabaliem un reklāmu stabiem, kā arī tā dzirdama radio. Reklamē visu – ne tikai preces un pakalpojumus, bet arī idejas, vērtības, dzīves stilu.
Jāpiezīmē fakts, ka reklāmas bizness mūsdienās ir viena no pelnošākajām jomām, kur katru gadu tās apjomi pieaug, piemēram, pasaulē reklāmas tirgus salīdzinājumā ar 2003.gadu ir audzis par 6%, bet Latvijā par 8,9%. Manuprāt, šī tendence saglabāsies nākamajos gados un līdz ar to reklāma arī turpmāk būs neatņemama mūsu ikdienas sastāvdaļa. Mēs būsim spiesti joprojām dzīvot tās iespaidā, taču bez reklāmas arī neuzzinātu par konkrētām precēm un pakalpojumiem. Tādēļ liela uzmanība no ētikas puses būtu jāvelta saskarsmei (cik tā ir ētiska) starp patērētāju un pārdevēju, kas ar reklāmas starpniecību arvien pieaug.…

Коментарий автора
Atlants