Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.11.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'A/s "Rīgas Piensaimnieks" tirgus segmentēšana', 1.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Piensaimnieks" tirgus segmentēšana', 2.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Piensaimnieks" tirgus segmentēšana', 3.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Piensaimnieks" tirgus segmentēšana', 4.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Piensaimnieks" tirgus segmentēšana', 5.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Piensaimnieks" tirgus segmentēšana', 6.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Piensaimnieks" tirgus segmentēšana', 7.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Piensaimnieks" tirgus segmentēšana', 8.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Piensaimnieks" tirgus segmentēšana', 9.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Piensaimnieks" tirgus segmentēšana', 10.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Piensaimnieks" tirgus segmentēšana', 11.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Piensaimnieks" tirgus segmentēšana', 12.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Piensaimnieks" tirgus segmentēšana', 13.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Piensaimnieks" tirgus segmentēšana', 14.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Piensaimnieks" tirgus segmentēšana', 15.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Piensaimnieks" tirgus segmentēšana', 16.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Piensaimnieks" tirgus segmentēšana', 17.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Piensaimnieks" tirgus segmentēšana', 18.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Piensaimnieks" tirgus segmentēšana', 19.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Piensaimnieks" tirgus segmentēšana', 20.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Piensaimnieks" tirgus segmentēšana', 21.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Piensaimnieks" tirgus segmentēšana', 22.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Piensaimnieks" tirgus segmentēšana', 23.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Piensaimnieks" tirgus segmentēšana', 24.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ievads    3
1.  tirgus segmentēšanas rādītāji    5
1.1.  Tirgus segmentēšanas būtība un mērķi    5
1.2.  Tirgus segmentēšanas metodes    8
1.3.  Tirgus segmentēšanas efektivitātes principi    9
2.  sia Rīgas piensaimnieka attīstības vēsture    10
3.  sia rīgas piensaimnieka tirgus segmentēšana    16
  secinājumi    23
  priekšlikumi    24
  Paplašināties tajā segmentā, kur nav daudz konkurentu un ir lielas iespējas iekarot šo segmentu    24
  Jāpaplašinās biezpiena sieriņu un kausēto sieru segmentā    24
  Ražot produktus pircēju dažādiem ienākumu līmeņiem    24
  izmantotās literatūras saraksts    25
Фрагмент работы

SIA Rīgas Piensaimnieks darbības prioritāte vienmēr bijusi kvalitatīvas, drošas un nekaitīgas produkcijas ražošana. Katru gadu SIA Rīgas piensaimnieks piedāvā saviem pircējiem arvien jaunus un inovatīvus produktus arvien jaunām pircēju gaumēm, tādējādi apmierinot patērētāju arvien augošās vajadzības un vēlmes un palielinot savu ietekmi piena pārstrādes produktu tirgū. RPS darbības filozofija – augstas kvalitātes, ekoloģisku un veselīgu produktu ražošana. RPS ražo gan piena, gan nepiena produktus. Pazīstamākā ir „Dzintars” un „Kārums” produkcija, kuru ir iecienījuši patērētāji.
Temats ir ļoti aktuāls, jo šobrīd Latvijā cīnās, lai varētu palielināt piena iepirkumu cenas. Aktuāli uzņēmumam zināt kuros tirgus segmentos tas var paplašināties.
Pētījuma objekts – piena pārstrādes uzņēmumi
Pētījuma priekšmets – Rīgas piensaimnieks.…

Коментарий автора
Atlants