Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.12.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Бизнес план 'SIA "Puķu bode"', 1.
  • Бизнес план 'SIA "Puķu bode"', 2.
  • Бизнес план 'SIA "Puķu bode"', 3.
  • Бизнес план 'SIA "Puķu bode"', 4.
  • Бизнес план 'SIA "Puķu bode"', 5.
  • Бизнес план 'SIA "Puķu bode"', 6.
  • Бизнес план 'SIA "Puķu bode"', 7.
  • Бизнес план 'SIA "Puķu bode"', 8.
  • Бизнес план 'SIA "Puķu bode"', 9.
  • Бизнес план 'SIA "Puķu bode"', 10.
  • Бизнес план 'SIA "Puķu bode"', 11.
  • Бизнес план 'SIA "Puķu bode"', 12.
  • Бизнес план 'SIA "Puķu bode"', 13.
  • Бизнес план 'SIA "Puķu bode"', 14.
  • Бизнес план 'SIA "Puķu bode"', 15.
  • Бизнес план 'SIA "Puķu bode"', 16.
  • Бизнес план 'SIA "Puķu bode"', 17.
  • Бизнес план 'SIA "Puķu bode"', 18.
  • Бизнес план 'SIA "Puķu bode"', 19.
  • Бизнес план 'SIA "Puķu bode"', 20.
  • Бизнес план 'SIA "Puķu bode"', 21.
  • Бизнес план 'SIA "Puķu bode"', 22.
  • Бизнес план 'SIA "Puķu bode"', 23.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Organizācijas apraksts    4
  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    5
  Organizācijas struktūra    6
  Darbinieku motivēšana    7
  Organizācijas iekšējās un ārējās vides analīze    9
  Uzņēmuma plānošanas pamatprincipi    12
  Uzņēmuma darbības kontrole    13
  Uzņēmuma vadīšanas stils    14
  Neformālās grupas uzņēmumā    15
  Organizācijas kultūra    16
  Mārketinga stratēģija    17
  Uzņēmuma funkcionēšana jeb ražošanas plāns    19
  Risks un problēmas    21
  Secinājumi    22
  Izmantotā literatūra    23
Фрагмент работы

Secinājumi
SIA „ Puķu bode” misija ir apgādāt Saldus pilsētas un rajona iedzīvotājus ar svaigiem ziediem un istabas augiem, veicinot cilvēkos pozitīvas emocijas.
Uzņēmuma darbības mērķis ir īstenot efektīvu uzņēmējdarbību, nodrošinot stabilu vietu Saldus pilsētas un rajona ziedu tirgū. Uzņēmuma mērķis ir atklāt jaunas SIA „Puķu bode” filiāles ārpus Saldus rajona robežām. Paplašināt VIP klientu loku.
Ikvienam uzņēmuma darbības procesam ir jāsākas ar klientu vēlmju izzināšanu un jābeidzas ar to pilnīgu apmierināšanu, tad ikkatram vadītājam jāizprot mārketinga teorētiskie pamatprincipi un to realizēšana praksē. Katram vadītājam ir jāizprot struktūra, kas nosaka finanšu mehānismu- peļņas vai zaudējumu- darbības pamatlikumu. Vadīšana ir sarežģīts sociāli- ekonomiska, informatīvā un organizatoriski- tehniska rakstura darbības process, kas ietver zināšanas, prasmes, iemaņas, izstrādātus noteiktus paņēmienus, operācijas, procedūras utt., kas sekmē uzņēmuma pastāvēšanu un vadīšanu.
Veicot kursa projektu, bija iespējams sīkāk izanalizēt uzņēmuma iekšējo vidi, t.i. no uzņēmuma dibināšanas dienas līdz uzņēmuma neformālajām grupām. Uzskatām, ka kursa projekts par uzņēmumu ir aktuāla tēma ne tikai studentiem, bet arī labs materiāls uzņēmējiem.

Коментарий автора
Atlants