-
Vadības funkcijas
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
Vadības teorija | 4 | |
Organizācijas vadītājs | 4 | |
Sešas vadītāja darba funkcijas | 4 | |
1. | Mērķu nospraušana | 4 |
2. | Organizēšana | 5 |
3. | Motivēšana | 5 |
4. | Darbinieku attīstīšana | 6 |
5. | Sazināšanās | 7 |
6. | Izvērtēšana un analizēšana | 7 |
Secinājumi | 9 | |
Izmantotā literatūra | 10 |
Secinājumi
1. Lai uzsāktu savu uzņēmumu ir jāizvērtē savas iespējas un jāizvirza mērķis. Lai mērķi sasniegtu ir detalizēta jāizvērtē situācija un visu jānoorganizē.
2. Cilvēka personība un viņa tiesības ir svētas, un šī fakta neizprašana izraisa kļūdas, par kurām darba devējam nākas dārgi maksāt.
3. Sākot visu no mazumiņa ar pieredzi, ir iespējams izveidot un iegūt to ko vēlies savā uzņēmumā un pilnveidot to.
4. Nav vērts paļauties uz to, ka jūs varēsiet motivēt cilvēku, piedāvājot viņam burkānu. Tas var iedarboties, tikai tajos gadījumos, kad cilvēkam tas burkāns ir nepieciešams.
5. Informācijai ir jābūt nozīmīgai tās saņēmējam. Vienmēr saņemtie apstiprinājumu tam, ka ziņojums, kuru jūs nododat, ir saprasts.
…
Mēs visi redzam kļūdas vadībā- nesalabotus ceļus, izšķiestu nodokļu naudu, nedrošas ielas un rajonus. Vadītājiem mazāk laika un uzmanības jāpievērš sarežģītiem vadīšanas paņēmieniem, bet vairāk laika jāveltī sešu vadītāja darba funkciju uzlabošanai un apgūšanai. Mērķis ir izpētīt sešas funkcijas neierasta kontekstā, kas ļauj mums apskatīt tās no cita skatupunkta, skaidri un saprotami parādīt vadītāja darba pamatus.
