Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.03.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Finanšu pakalpojumu tirgvedība', 1.
  • Конспект 'Finanšu pakalpojumu tirgvedība', 2.
  • Конспект 'Finanšu pakalpojumu tirgvedība', 3.
  • Конспект 'Finanšu pakalpojumu tirgvedība', 4.
  • Конспект 'Finanšu pakalpojumu tirgvedība', 5.
  • Конспект 'Finanšu pakalpojumu tirgvedība', 6.
  • Конспект 'Finanšu pakalpojumu tirgvedība', 7.
  • Конспект 'Finanšu pakalpojumu tirgvedība', 8.
  • Конспект 'Finanšu pakalpojumu tirgvedība', 9.
  • Конспект 'Finanšu pakalpojumu tirgvedība', 10.
  • Конспект 'Finanšu pakalpojumu tirgvedība', 11.
  • Конспект 'Finanšu pakalpojumu tirgvedība', 12.
  • Конспект 'Finanšu pakalpojumu tirgvedība', 13.
  • Конспект 'Finanšu pakalpojumu tirgvedība', 14.
Фрагмент работы

1. Mārketinga jēdzienu var raksturot šādi: 1).
Ka filozofiju, kas formē darbības stratēģiju; 2). Ka saimniecisku darbību.
2. Mārketings kā filozofija nozīmē: attieksme pret produktu un pakalpojumu patērētājiem veidošanu. Ja uzņ-a vadība uzskata, ka: 1) labus rezultātus var iegūt, ražojot labas kvalitātes produktus par zemākām cenām, tas nozīmē, ka attiecīgāis uzņ-s orientējas uz raž-nas darbību. Un tas galvenais uzdevums  uzlabot preču ražošanas efektivitāti. 2) ka panākuma pamatā ir sekmīga produkcijas realizācija, kas balstās uz nepieciešamību pārvērst preci vai pakalpojumu naudā. Attiecīgais uzņ-s orientējas uz realizācijas darbību. Un tās galvenais uzdevums  vairāk realizēt. 3) ka galvenais ir patērētāju vajadzību noteikšana un prognozēšana, ka arī piedāvātas produkcijas un pakalpojumu atbilstība patērētāju prasībām, kas nozīmē, ka attiecīgais uzņ-s orientējas uz mārketinga daļu. Galvenais uzdevums  patērētāju vajadzības.
3. Mārketings kā saimnieciskās darbības mērķis: Saprast klientu tik labi, lai pakalpojums, ko viņam piedāva, būtu nodērīgs un spētu pats sevi realizēt.
4. Mārketings kā saimnieciskā darbība nozīmē: 1) Tirgus izpēti; 2) Produktu un pakalpojumu piedāvāšanas veicināšana; 3) jaunu produktu un pakalpojumu izstrādāšanu; 4) jaunu produktu un pakalpojumu virzīšanu tirgū; 5) grāmatvedības un citu nodaļu iesaistīšanu, kas nav tieši saistītas ar produktu un pakalpojumu procesu.
5. Četras mārketinga koncepcijas: 1) Ražošanas koncepcija – [Raž-nas iespēju izpēte]  [Produkta raž-na]  [Produkta virzīšana tirgū]  [Pārdošana tirgū par zemāku cenu]. 2) Produkta koncepcija – [Produkta kvalitātes uzlabošanas iespējas izpēte]  [Produkta ražošana]  [Produkta virzīšana tirgū]  [Pārdošana tirgū par mērenām cenām]. 3) Realizācijas koncepcija – [Tirgus izpēte]  [Produkta raž-na]  [Produkta pārdošanas stimulēšana tirgū]  [Pārdošanas apjomu palielināšana tirgū]. 4) Mārketinga koncepcija – [Pircēju reālo un potencialo vajadzību un vēlmju izpēte]  [Tirgus izpēte]  [1. Resursi]; [2. plāns]  [Produkta raž-na un virzīšana tirgū]  [Vēlmju apmierināšana].
6. Finanšu institūcijas uzdevums ir atbilstoši ražošanas koncepcijas būtībai ir ievest un pilnveidot finanšu pakalpojumus, kurus tās uzskata par nepieciešamu.…

Коментарий автора
Atlants