Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.01.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Mārketings - bistro "Anna"', 1.
  • Эссе 'Mārketings - bistro "Anna"', 2.
  • Эссе 'Mārketings - bistro "Anna"', 3.
  • Эссе 'Mārketings - bistro "Anna"', 4.
Фрагмент работы

Īsumā par uzņēmumu – tas savu darbību uzsāka 2002. gada 1.aprīlī. Tas atrodas pilsētas centrā, kur cilvēku plūsma ir liela, par klientu plūsmu šeit nevar sūdzētie, bet ir pārbaudīts, ka bistro varētu apkalpot divreiz lielāku klientu skaitu un šīs lietas labā uzņēmums nerīko nekādus mārketinga pasākumus, tādēļ tas nerealizējas. Par sliktu tam izdevīgo bistro vietu aizsedz lieli koki, kas nosedz bistro ārējo reklāmu un daudzi iespējamie klienti to neredz. Kā arī pēc gada kad jau bistro strādājis klienti teica, ka nu tik pamanījuši šo vietu. Tātad tas neliecina par to, ka jau sākumā būtu veikti kādi mārketinga pasākumi, kas nenotiek arī šobrīd.…

Коментарий автора
Atlants