Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.12.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 1.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 2.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 3.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 4.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 5.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 6.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 7.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 8.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 9.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 10.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 11.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 12.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 13.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 14.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 15.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 16.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 17.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 18.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 19.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 20.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 21.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 22.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 23.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 24.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 25.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 26.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 27.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 28.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 29.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 30.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 31.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 32.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 33.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 34.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 35.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 36.
  • Бизнес план 'Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos', 37.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    3
1.  Esošā uzņēmuma problēmas definīcija un apraksts    4
2.  Inovatīvās idejas izklāsts    6
3.  Idejas ieviešanas plāns    11
4.  Detalizēta finanšu analīze    16
5.  Pielikums    18
Фрагмент работы

Inovācijas plāns veidots pārtikas un nepārtikas preču mazumtirdzniecības uzņēmumam „Rimi Latvia”. Inovatīvā ideja ir izveidot sistēmu, kas ļauj samazināt iepirkšanās laiku. Sistēma aptver:
visu preču elektroniska kataloga – interneta veikala izveidošanu, kurā var ērti iegādāties ikdienas
patēriņa preces;
preču pakošanas nodrošināšanu, kas ļautu taupīt klienta iepirkšanās laiku un palielinātu pircēju
plūsmu veikalā;
preču piegādes dienesta izveidi, kas piegādātu preces uz klienta izvēlēto adresi;
preču izsniegšanas stendu izveidi, kuros var saņemt pirkumus operatīvi, bez rindas;
caur-braukšanas (drive-in) punktu izveidi, kuros klients var saņemt pirkumu, neizkāpjot no savas mašīnas.
Sistēmas lietderīgums, dzīvotspēja un novatorisms pamatots ar šī projekta ietvaros veiktā pētījuma rezultātiem, kas liecina, ka uzņēma klienti vēlas samazināt laiku, ko pavada iepērkoties, ir neapmierināti ar rindu garumiem veikalos un pauž uzticību idejai par piegādi uz mājām un Latvijas tirgus, kā arī kompānijas ekonomisko datu analīzē.…

Коментарий автора
Atlants