-
Digitālā mārketinga rīku pielietošana tehnoloģiju uzņēmumā
Дипломная55 Компьютеры, программирование, электроника, Реклама, маркетинг
Nr. | Название главы | Стр. |
ANOTĀCIJA | 2 | |
ANOTATION | 3 | |
IEVADS | 5 | |
1. | DIGITĀLĀ MĀRKETINGA NOZĪME ORGANIZĀCIJAS DARBĪBĀ | 6 |
1.1. | Digitālā mārketinga vispārīgs raksturojums | 6 |
1.2. | Digitālā mārketinga kanāli | 7 |
1.3. | Digitālā mārketinga rīki | 12 |
1.4. | Digitālā mārketinga stratēģija | 17 |
2. | ORGANIZĀCIJAS RAKSTUROJUMS | 20 |
2.1. | Uzņēmuma iekšējās vides raksturojums | 20 |
2.2. | Uzņēmuma ārējās vides raksturojums | 22 |
2.3. | SVID analīze | 23 |
3. | DIGITĀLO KANĀLU UN RĪKU PILNVEIDES IESPĒJAS | 27 |
3.1. | Aptaujas analīze | 27 |
3.2. | Digitālo kanālu pilnveides iespējas | 31 |
3.3. | Digitālo rīku pilnveides iespējas | 33 |
3.4. | Siemens uzņēmuma digitālo rīku un kanālu analīze | 37 |
SECINĀJUMI | 41 | |
PRIEKŠLIKUMI | 42 | |
LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS | 43 | |
PREZENTĀCIJAS DAĻA | 47 | |
PIELIKUMI | 50 |
Kvalifikācijas darba autors ir Alberta koledžas studiju programmas – “Mārketings un tā inovācijas” 3. kursa students Pēteris Aparnieks. Kvalifikācijas darbs “Digitālā mārketinga rīku pielietošana tehnoloģiju uzņēmumā” tiek balstīts uz darba autora kvalifikācijas praksi uzņēmumā Siemens Osakeyhtio Latvijas filiālē. Autors izvēlējās šo tēmu, jo tie ir viņa arī šī brīža darba pienākumi un arī tādēļ, ka digitālais mārketings un tā rīki mūsdienās ir ļoti populāri.
Tēma ir nozīmīga, jo mārketinga aktivitātes un digitālo rīku pielietojums ir ļoti populārs, līdz ar to nepieciešams izanalizēt uzņēmuma mārketinga vidi un lai izlabotu savu konkurētspēju.
Kvalifikācijas darba mērķis: analizēt Siemens mārketinga digitālo vidi, sniegt dažādus priekšlikumus digitālo mārketinga rīku pilnveidei, kā arī sniegt priekšlikumus konkurētspējas paaugstināšanai.
Lai sasniegtu nepieciešamos mērķus, darba autors izvirza sekojošus uzdevumus - pētīt literatūras avotus par digitālo mārketingu un visiem izmantotajiem digitālā mārketinga rīkiem uzņēmumā, veikt SVID analīzi, izstrādāt patērētāju aptaujas anketu, veikt analīzi un rast secinājumus un priekšlikumus to pilnveidei.…