Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.11.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Darbinieku atzinības motivācijas līmeņi atkarībā no vadītāju tipiem', 1.
  • Реферат 'Darbinieku atzinības motivācijas līmeņi atkarībā no vadītāju tipiem', 2.
  • Реферат 'Darbinieku atzinības motivācijas līmeņi atkarībā no vadītāju tipiem', 3.
  • Реферат 'Darbinieku atzinības motivācijas līmeņi atkarībā no vadītāju tipiem', 4.
  • Реферат 'Darbinieku atzinības motivācijas līmeņi atkarībā no vadītāju tipiem', 5.
  • Реферат 'Darbinieku atzinības motivācijas līmeņi atkarībā no vadītāju tipiem', 6.
  • Реферат 'Darbinieku atzinības motivācijas līmeņi atkarībā no vadītāju tipiem', 7.
  • Реферат 'Darbinieku atzinības motivācijas līmeņi atkarībā no vadītāju tipiem', 8.
  • Реферат 'Darbinieku atzinības motivācijas līmeņi atkarībā no vadītāju tipiem', 9.
  • Реферат 'Darbinieku atzinības motivācijas līmeņi atkarībā no vadītāju tipiem', 10.
  • Реферат 'Darbinieku atzinības motivācijas līmeņi atkarībā no vadītāju tipiem', 11.
  • Реферат 'Darbinieku atzinības motivācijas līmeņi atkarībā no vadītāju tipiem', 12.
  • Реферат 'Darbinieku atzinības motivācijas līmeņi atkarībā no vadītāju tipiem', 13.
  • Реферат 'Darbinieku atzinības motivācijas līmeņi atkarībā no vadītāju tipiem', 14.
  • Реферат 'Darbinieku atzinības motivācijas līmeņi atkarībā no vadītāju tipiem', 15.
Фрагмент работы

Secinājumi
1. No veikala „X” vadītāja, kurā dominē autoritārais vadības stils, darbinieki vairāk baidās, nekā atzinīgi vērtē vadītāju.
2. „X” veikala darbinieki ir orientēti uz finansiāla labuma gūšanu.
3. „X” veikala darbinieku vidū ir konflikti un uzņēmuma vide nav pozitīva, jo darbiniekiem ir zems atzinības motivācijas līmenis.
4. Uzņēmuma „X” darbinieki ir ieinteresēti mainīt darba vietu, ja citur piedāvā labākus finansiālus nosacījumus.
5. Autore uzskata, ka ja uzņēmumu vadītu demokrātiskais vadītājs, kā uzņēmumā „Y”, tad atzinības motivācijas līmenis darbiniekiem kļūtu ievērojami augstāks un darbiniekus interesētu ne tikai finansiālie ieguvumi.
6. Uzņēmuma „Y” vadības stils ir demokrātiskais, kas rada uzņēmumā pozitīvu vidi.
7. Uzņēmuma „Y” vadītājs sniedz iespēju darbiniekiem izteikt savu viedokli un dod lielāku rīcības brīvību, kas rada augstāku atzinības motivācijas līmeni.
8. Uzņēmuma „Y” darbinieki vēlas tikt novērtēti gan starp darbiniekiem, gan piedāvājot izaugsmes iespējas, ne tikai finansiāli.
9. Uzņēmuma „ Y” darbinieki atzīst, ka veikala atmosfēra un izaugsmes iespējas ir svarīgākas par augstāku atalgojumu.

Коментарий автора
Atlants