-
Populārāko automašīnu marku vēsture un to emblēmas
Оцененный!Реферат32 Авто, мото техника, Реклама, маркетинг, История, культура
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 4 | |
1. | Vācijas autoražotāji | 6 |
1.1. | Audi | 6 |
1.2. | BMW | 7 |
1.3. | Mercedes-Benz | 8 |
1.4. | Opel | 9 |
1.5. | Porsche | 9 |
1.6. | Volkswagen | 10 |
2. | Itālijas autoražotāji | 12 |
2.1. | Alfa Romeo | 12 |
2.2. | Ferrari | 13 |
2.3. | Fiat | 13 |
2.4. | Lamborghini | 14 |
3. | Lielbritānijas autoražotāji | 15 |
3.1. | Aston Martin | 15 |
3.2. | Jaguar | 15 |
4. | Japānas autoražotāji | 17 |
4.1. | Mazda | 17 |
4.2. | Honda | 18 |
4.3. | Mitsubishi | 18 |
4.4. | Nissan | 19 |
4.5. | Subaru | 20 |
4.6. | Toyota | 21 |
5. | Zviedrijas autoražotāji | 23 |
5.1. | SAAB | 23 |
5.2. | Volvo | 24 |
6. | Francijas autoražotāji | 26 |
6.1. | Citroen | 26 |
6.2. | Peugeot | 27 |
6.3. | Renault | 28 |
7. | Amerikas autoražotāji | 30 |
8. | Čehijas autoražotāji | 32 |
Izmantotā literatūra | 35 | |
Anotācija | 36 | |
Pielikumi | 37 |
Vissenākā vēsture no šiem četriem bija Wanderer. 1885. gadā divi vācu mehāniķi nodibina velosipēdu remontdarbnīcu. Tirgus strauji attīstās, un kompānija sāk ražot velosipēdus paši.
DKW tiek dibināta 1904. gadā un savu pirmo ar tvaiku darbināmo auto uzbūvē 1916. gadā.
Runājot par Audi vēsturi, nedrīkst nepieminēt vienu no automobilizācijas celmlaužiem Augustu Horhu. 1889. gadā Horhs aiziet no darba Karla Benza uzņēmumā, kur trīs gadus pirms tam strādājis par automobiļu ražošanas vadītāju un nodibina pats savu firmu Horch, taču 1909. gadā viņš aiziet no sava uzņēmuma un nodibina jaunu firmu – Audi, kas latīņu valodā nozīmē „ieklausies”.
1932. gadā Audi, DKW, un Horch apvienojas vienā uzņēmumā Auto Union AG, un tajā pašā laikā tiek noslēgts līgums par Wanderer pirkšanu. Pār tā emblēmu dibinātāji izvēlējās četrus kopā savītus gredzenus. …
Šajā darbā esmu apkopojis populārāko automašīnu marku vēsturi un aplūkojis šo automarku emblēmas un kā tās radušās.
