Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.12.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 1.
  • Презентация 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 2.
  • Презентация 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 3.
  • Презентация 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 4.
  • Презентация 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 5.
  • Презентация 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 6.
  • Презентация 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 7.
  • Презентация 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 8.
  • Презентация 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 9.
  • Презентация 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 10.
  • Презентация 'Reklāma, tās mērķi un reklāmas ziņojuma izstrāde', 11.
Фрагмент работы

Reklāma ir darbība vai materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu.


Reklāmas uzdevums ir radīt pieprasījumu pēc kādas preces, tāpēc reklāmām raksturīga produkta pozitīvo īpašību izcelšana vai pārspīlēšana un negatīvo īpašību noklusēšana.
Veiksmīga reklāma var radīt tik lielu zīmola atpazīstamību, ka zīmola nosaukumu sāk lietot kā sugas vārdu – piemēram, skočs (no "Scotch") vai kola (no "Coca-Cola"). …

Коментарий автора
Atlants