Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.06.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Reklāmas kampaņas plāns', 1.
  • Конспект 'Reklāmas kampaņas plāns', 2.
  • Конспект 'Reklāmas kampaņas plāns', 3.
  • Конспект 'Reklāmas kampaņas plāns', 4.
  • Конспект 'Reklāmas kampaņas plāns', 5.
  • Конспект 'Reklāmas kampaņas plāns', 6.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Reklāmas kampaņas stratēģiskais plāns    3
1.1.  Situācijas analīze    3
1.1.1.  Problēmas aktualitātes pētījums    3
1.1.2.  Mērķauditorija    3
1.1.3.  Reklāmas vēstījums    4
1.1.4.  Reklāmas nesēju funkcijas    4
1.1.5.  SWOT analīze    4
1.2.  Reklāmas kampaņas koncepcijas izstrāde    5
1.2.1.  Mediju plāns    5
2.2.2.  Reklāmas kampaņas forma un fāzes    5
2.  Reklāmas budžeta plāns    6
Фрагмент работы

1.1. Situācijas analīze
1.1.1. Problēmas aktualitātes pētījums
Latvija ir ātri augoša valsts, kurā cilvēki cenšas tikt līdzi straujajai attīstībai. Tas diemžēl rada tādas problēmas, kā:
Laika trūkums;
Stress;
Neuzmanība pret apkārtējiem cilvēkiem, īpaši – bērniem.
Ļoti daudzās ģimenēs vecāki ir pārņemti ar savu darbu un nevelta pietiekami daudz laika saviem bērniem. Tā rezultātā attiecības starp ģimenes locekļiem, konkrēti, bērniem un vecākiem, izveidojas saspīlētas vai vienaldzīgas. Bērni vēlas runāt ar vecākiem, vēlas saņemt uzmanību, bet nereti uz kārtējo sarunas uzsākšanas mēģinājumu saņem tādas atbildes, kā, piemēram:
„Piedod, man tagad nav laika.”
„Tagad, nē!”
„Parunāsim vēlāk!”
„Liec man mieru!” u.tml.
Problēma: Vecāki bieži vien neieklausās savos bērnos un nedod tiem iespēju izteikties, paust savas emocijas, jūtas.
1.1.2. Mērķauditorija
Reklāma vērsta uz vecākiem un topošajiem vecākiem, pedagogiem, sociālajiem darbiniekiem. Arī uz pusaudžiem, kam ģimenē ir jaunāks brālis vai māsa. Uz cilvēkiem, kas vēlas, lai viņu ģimenē valdītu harmonija un saskaņa. Mērķauditorija koncentrēta uz galvaspilsētas Rīgas iedzīvotājiem, kā arī citu pilsētu iedzīvotājiem, ko kā zināms, tieši pilsētās vide visbiežāk rada stresu un laika trūkumu.…

Коментарий автора
Atlants