-
AS "Rīgas piena kombināts" tirgus analīze
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1. | UZŅĒMUMA APRAKSTS | 4 |
1.1. | VĒSTURE | 4 |
1.2. | UZŅĒMUMA DARBĪBA | 4 |
2. | MĀRKETINGA MAKROVIDE | 6 |
2.1. | SOCIĀLEKONOMISKIE UN DEMOGRĀFISKIE FAKTORI | 6 |
2.2. | KULTŪRAS UN IZGLĪTĪBAS FAKTORI | 7 |
2.3. | POLITISKIE UN TIESISKIE FAKTORI | 8 |
2.4. | TEHNISKIE UN TEHNOLOĢISKIE FAKTORI | 10 |
2.5. | APKĀRTĒJĀS VIDES FAKTORI | 10 |
3. | MĀRKETINGA MIKROVIDE | 12 |
3.1. | PIEGĀDĀTĀJI UN STARPNIEKI | 12 |
3.2. | KLIENTI | 15 |
3.3. | EKSPORTS | 16 |
3.4. | KONKURENTI | 17 |
3.5. | A/S RPK KONKURĒTSPĒJAS NOVĒRTĒJUMS | 21 |
4. | SVID ANALĪZE | 22 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 25 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 27 | |
Pielikumi | 28 |
Pēc Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā aktuāla ir kļuvusi Latvijas uzņēmumu konkurētspēja savā, Eiropas un arī pasaules tirgū. Akciju sabiedrība „Rīgas piena kombināts” ir viens no uzņēmumiem, kas cenšas un arī sekmīgi izpilda ES standartus un prasības, lai nostiprinātu savas pozīcijas ne vien Latvijas, bet arī visas Eiropas tirgū.
Piena pārstrādes un ražošanas nozarē samērā sekmīgi darbojas diezgan daudz uzņēmumu, tā kā A/S „Rīgas piena kombināts” ir viens no vadošākajiem uzņēmumiem šajā nozarē, darbā bija viegli pielietot tirgzinību kursa laikā iegūtās zināšanas.
Darba mērķis ir noskaidrot Rīgas piena kombināta vietu un situāciju Latvijas tirgū.
Šajā kursa darbā tiek veikta uzņēmuma A/S „Rīgas piena kombināts” mārketinga vides analīze, izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi.
Darbā tika izmantoti apstrādāti avoti – galvenokārt A/S „Rīgas piena kombināts” mājas lapa internetā, citu uzņēmumu mājas lapas, periodiskie izdevumi, mācību grāmatas, enciklopēdijas.…
A/S RPK mārketinga vides analīze, mikrovide, makrovide, klienti, konkurenti, konkurētspēja, eksports, izmantotas ap 20 www lapas, grafiki, secinājumi, priekšlikumi
