Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.11.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Реферат 'Pedagoga profesionālā karjera izglītības iestādē', 1.
  • Реферат 'Pedagoga profesionālā karjera izglītības iestādē', 2.
  • Реферат 'Pedagoga profesionālā karjera izglītības iestādē', 3.
  • Реферат 'Pedagoga profesionālā karjera izglītības iestādē', 4.
  • Реферат 'Pedagoga profesionālā karjera izglītības iestādē', 5.
  • Реферат 'Pedagoga profesionālā karjera izglītības iestādē', 6.
  • Реферат 'Pedagoga profesionālā karjera izglītības iestādē', 7.
  • Реферат 'Pedagoga profesionālā karjera izglītības iestādē', 8.
  • Реферат 'Pedagoga profesionālā karjera izglītības iestādē', 9.
  • Реферат 'Pedagoga profesionālā karjera izglītības iestādē', 10.
  • Реферат 'Pedagoga profesionālā karjera izglītības iestādē', 11.
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Profesionālās karjeras attīstību ietekmē dzīves posmi, attieksme pret sevi, vēlme izzināt pašam sevi, dzīves lomas. Izaugsmes iespējas ir galvenais stimuls, kas veicina pozitīvu profesionālās darbības motivāciju.
2. Karjeras veidošanās pamatā ir personības ekspektācijas attiecībā pret darbu. Pēc pedagogu uzskatiem, galvenais faktors pedagoga profesionālās karjeras attīstībā ir pats pedagogs.
3. Pedagogi iekšējos motivatorus - izaugsmes iespējas un vēlmi attīstīties ir novērtējuši visaugstāk. No ārējiem motivatoriem visaugstāk vērtētas attiecības darbavietā un organizācijas kultūra.
4. Pedagogiem būtiski veikt sava darba pašvērtējumu, kuru izvērtējot, skolas administrācija var izzināt pedagogu vēlmes karjeras plānošanā un organizēt pieredzes apmaiņu skolā.
5. Pedagogu profesionālo izaugsmi veicina savstarpējās attiecības skolas iekšienē, t.i., skolotāju un direktoru attiecības un skolotāju savstarpējās attiecības.
6. Praktiskais pētījums pierāda, ka skolotājiem karjeras jautājums ir aktuāls taču pedagogu noslogotība traucē pilnvērtīgu profesionālās karjeras attīstību.

Коментарий автора
Atlants