Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.11.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Bezzaudējuma punkts un reklāmas analīze', 1.
  • Конспект 'Bezzaudējuma punkts un reklāmas analīze', 2.
  • Конспект 'Bezzaudējuma punkts un reklāmas analīze', 3.
  • Конспект 'Bezzaudējuma punkts un reklāmas analīze', 4.
  • Конспект 'Bezzaudējuma punkts un reklāmas analīze', 5.
Фрагмент работы

• Balticom piedāvājums ir lētāks, bet LMT piedāvājums ir dārgāks.
• LMT piedāvājums ir lielāks un mūsdienīgāks, jo internetam un televīzijai ir klāt vēl filmas, līdz ar to cena arī ir lielāka. LMT reklāma ir lielāka un visiem redzamāka, tāpēc ar lielāku cenu sev nodrošina lielāku peļņu un nauda labākām reklāmas vietām
• Šajā nozarē cenu, protams ietekmē konkurence, jo Latvijā ir daudz operatoru un piedāvājumu, kur var izmantot TV un interneta pakalpojumus.
• Cenu arī ietekmē mode, jo mūsdienās internets ir pati svarīgāka sastāvdaļa katram cilvēkam un šīs nozares kompānijas var izmantot to palielinot cenas, jo pieprasījums tāpat nezudīs, cilvēkiem tas ir vajadzīgs. Bet lielākais risks ir klientu zaudēšāna.
• Šīs nozares kompānijām sezona un laiks iespējams neietekmē cenas augšanu un kāpumu, jo šī veida pakalpojumi ir vajadzīgi pārsvarā visu laiku, neatkarīgi no sezonas.
• Pieprasījums vienmēr būs šī veida nozarēm. Visiem vajadzēs internetu un visiem vajadzēs TV, cits vēl gribēs klāt bonusus, ko piedāvā tikai atšķirīgas kompānijas, bet pieprasījums no tā neizzudīs. Turoties pieprasījumam turēsies arī piedāvājums un šāda veida uzņēmumi pastāvēs vēl ilgi.

Atlants