Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.03.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Конспект 'Uzņēmuma saimnieciskās situācijas novērtēšana, iekšējās un ārējās vides analīze,', 1.
  • Конспект 'Uzņēmuma saimnieciskās situācijas novērtēšana, iekšējās un ārējās vides analīze,', 2.
  • Конспект 'Uzņēmuma saimnieciskās situācijas novērtēšana, iekšējās un ārējās vides analīze,', 3.
  • Конспект 'Uzņēmuma saimnieciskās situācijas novērtēšana, iekšējās un ārējās vides analīze,', 4.
  • Конспект 'Uzņēmuma saimnieciskās situācijas novērtēšana, iekšējās un ārējās vides analīze,', 5.
  • Конспект 'Uzņēmuma saimnieciskās situācijas novērtēšana, iekšējās un ārējās vides analīze,', 6.
  • Конспект 'Uzņēmuma saimnieciskās situācijas novērtēšana, iekšējās un ārējās vides analīze,', 7.
  • Конспект 'Uzņēmuma saimnieciskās situācijas novērtēšana, iekšējās un ārējās vides analīze,', 8.
  • Конспект 'Uzņēmuma saimnieciskās situācijas novērtēšana, iekšējās un ārējās vides analīze,', 9.
  • Конспект 'Uzņēmuma saimnieciskās situācijas novērtēšana, iekšējās un ārējās vides analīze,', 10.
  • Конспект 'Uzņēmuma saimnieciskās situācijas novērtēšana, iekšējās un ārējās vides analīze,', 11.
Фрагмент работы

Konkurētspējas trūkums. Uzņēmuma konkurētspējas trūkuma avoti – resursi un prasmes, kas rada konkurētspējas trūkumu. Uzņēmums iegūst konkurētspējas trūkumu situācijā, ja uzņēmuma izpratne par to, kā konkurēt tirgū vai nozarē, nesakrīt ar reālo ekonomisko situāciju attiecīgajā tirgū vai nozarē. Konkurētspējas trūkums – uzņēmuma nespēja ar savu darbību radīt ekonomisko labumu.
Konkurētspējīgais līdzsvars. Situācijā, kad visi uzņēmumi nozarē rada vērtību tāpat kā pārējie konkurenti, tad labākais rezultāts, ko šādā situācijā var sasniegt uzņēmums, ir konkurētspējīgais līdzsvars. Lai uzņēmums darbotos labāk par konkurētspējīgo līdzsvaru, tam ir jāveic vērtīgākas un retākas darbības – uzņēmumam jādara ekonomisks labums tādā veidā, kā pārējie konkurenti nav pat iedomājušies darīt, un jādara tas nošķirti no pārējiem.
Konkurētspējīgā dinamika. Lēmumi, ko pieņem citi uzņēmumi dotajā nozarē attiecībā pret uzņēmuma stratēģiju, nosaka konkurētspējīgas dinamikas dabu. Pārējie uzņēmumi nozarē uz dotā uzņēmuma priekšrocībām var reaģēt 3 veidos: nereaģēt; reaģēt, mainot taktiku; reaģēt, pilnībā atsakoties no sākotnējās stratēģijas.

SWOT analīze
Ārējās un iekšējās vides analīze dod iespēju noteikt uzņēmuma stiprās un vājās puses, pastāvošās iespējas un draudus ārējā vide, kā arī tā konkurētspēju. Lai novērtētu uzņēmuma konkurētspēju, ir jāņem vērā vairāki faktori. Iespējamās uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī iespējamie draudi un iespējas ārējā vidē ir minētas tabulā.

Коментарий автора
Atlants