Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.10.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 1.
  • Презентация 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 2.
  • Презентация 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 3.
  • Презентация 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 4.
  • Презентация 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 5.
  • Презентация 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 6.
  • Презентация 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 7.
  • Презентация 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 8.
  • Презентация 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 9.
  • Презентация 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 10.
  • Презентация 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 11.
  • Презентация 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 12.
  • Презентация 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 13.
  • Презентация 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 14.
  • Презентация 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 15.
Фрагмент работы

Cosmopolitan attīstība
Cosmopolitan pirmoreiz iznāca Ņujorkā jau 1886.gadā ar moto “Pasaule ir mana dzimtene, un visa cilvēce ir mani tautieši”.
19.gadsimta beigās Cosmopolitan bija iekarojis stabilu vietu Amerikas ilustrēto mēneša izdevumu vidū.
43 gadus vecā Helēna Gērlija Brauna 1965.gada martā kļuva par Cosmopolitan jauno redaktori un uz visiem laikiem mainīja sieviešu žurnālu iedabu.
Šobrīd Cosmo tiek izdots 32 valodās, un to var nopirkt vairāk nekā 100 valstīs, kas to padara par visietekmīgāko sieviešu žurnālu.
Latvija 2002. gadā kļuva par 44.valsti, kurā ir pašai savs Cosmopolitan.

Коментарий автора
Atlants