Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.02.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Zīmola ietekme uz pircēju rīcību tirgū', 1.
  • Конспект 'Zīmola ietekme uz pircēju rīcību tirgū', 2.
  • Конспект 'Zīmola ietekme uz pircēju rīcību tirgū', 3.
Фрагмент работы

Pētījums pierāda, ka zīmoli ir ļoti būtiska nemateriālā vērtība uzņēmumiem. Uzņēmumiem ir jāizmanto šie mārketinga diferencēšanas paņēmieni, kas sniedz lielu pievienoto vērtību zīmolam un visam uzņēmums, vis sevišķi mūsdienu skarbajā konkurencē. Tāpat patērētāju attieksme pret zīmoliem spēj ietekmēt zīmola tirgus vērtību. Līdz ko tiek radīts zīmola tēls patērētāju prātos, mazākā negatīvā lieta to var ietekmēt, līdz ar to uzņēmumiem ir ļoti jādomā par to, lai šis pozitīvai tēls saglabātos.
Svarīgi ir arī izveidot zīmola lojalitāti. Ja patērētājs lieto uzņēmuma produktu, tad uzņēmumiem ir jādara viss, lai patērētājs to arī turpinātu lietot. Attiecību uzturēšana ar patērētāju ir tikpat svarīgas cik zīmola tēla radīšana. Ja netiek veidotas attiecības, tad zīmola tēla radīšanai iztērētā nauda ir lieka, jo zīmola lojalitāte ļoti spēcīgi ietekmē pirkšanas nodomu.

Atlants