Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.11.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Kae H.Chung “Management: critical sucess factors" - organizatoriskās izmaiņas', 1.
  • Реферат 'Kae H.Chung “Management: critical sucess factors" - organizatoriskās izmaiņas', 2.
  • Реферат 'Kae H.Chung “Management: critical sucess factors" - organizatoriskās izmaiņas', 3.
  • Реферат 'Kae H.Chung “Management: critical sucess factors" - organizatoriskās izmaiņas', 4.
  • Реферат 'Kae H.Chung “Management: critical sucess factors" - organizatoriskās izmaiņas', 5.
  • Реферат 'Kae H.Chung “Management: critical sucess factors" - organizatoriskās izmaiņas', 6.
  • Реферат 'Kae H.Chung “Management: critical sucess factors" - organizatoriskās izmaiņas', 7.
  • Реферат 'Kae H.Chung “Management: critical sucess factors" - organizatoriskās izmaiņas', 8.
  • Реферат 'Kae H.Chung “Management: critical sucess factors" - organizatoriskās izmaiņas', 9.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Kae H.Chung “Management: critical sucess factors” grāmatas piedāvātais variants    4
2.  Uzvedības pieejas izmainīšana    5
3.  Strukturālās pieejas izmainīšana    6
4.  Korporatīvās pārvaldes elementi    7
5.  Džima Blaita piedāvātā stratēģija    8
  Secinājumi    9
  Izmantotā literatūra    10
Фрагмент работы

Lai uzlabotu darbību organizācijās, neapšaubāmi, ir nepieciešams veikt organizatoriskās izmaiņas.
Darbā, galvenokārt, tiks izmantota Kae H.Chung “Management: critical sucess factors”, 1987g., grāmata, kurā tiek attēlots agrākā stratēģija, kura tika izmantota organizācijās. Tiks apskatīti visi „par ” un „pret”.
Tiks salīdzināts ar mūsdienu piedāvātajām stratēģijām organizatoriskajām izmaiņām.
Darba mērķis: izvērtēt kurš no piedāvātajiem variantiem ir labāks un efektīvāks un sniegt vērtējumu un viedokli.1. Kae H.Chung “Management: critical sucess factors” grāmatas piedāvātais variants

Kā mēs esam redzējuši, svarīgākais organizatoriskajās izmaiņās ietver izmaiņas visās organizācijas sastāvdaļās – uzdevumos, indivīdos, grupās un formālajā kontrolē. Tas ir tāpēc, ka izmaiņas vienā sastāvdaļā traucē līdzsvaru un attiecības starp visām 4 sastāvdaļām. Lai radītu jaunu līmeni organizācijā, nepieciešams šīs visas 4 sastāvdaļas izmainīt.
Te ir divas pieejas organizatoriskajām izmaiņām:
Uzvedības
Strukturālā…

Коментарий автора
Atlants