-
Veikala "Sky" analīze
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 2 | |
1. | Pārdošanas veicināšanas metodes | 4 |
1.1. | Pārdošanas veicināšanas līdzekļu veidi | 4 |
2. | Tirdzniecības kā tautsaimniecības nozares analīze | 8 |
2.1. | Tirdzniecības loma Iekšzemes kopproduktā | 8 |
3. | SKY lielveikalu darbības raksturojums | 15 |
3.2. | SKY lielveikalu klientu plūsmas analīze | 16 |
3.2. | SKY lielveikalu klientu plūsmas palielināšanas iespējas | 19 |
Secinājumi un priekšlikumi | 21 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 22 |
Secinājumi un priekšlikumi
1. Mazumtirdzniecība ir svarīga tautsaimniecības loma, kas sniedz Iekšzemes kopproduktā 12% īpatsvaru;
2. Tirdzniecības sektorā Latvijā ir nodarbināti 14,7% no Latvijas aktīvajiem iedzīvotājiem;
3. Tirdzniecības tirgus līderu politika ir novirzīta uz to, lai piedāvātu patērētājiem lētākas preces;
4. Merčendaizigs ir pasākumu kopums, kas ir novirzīts uz to, lai sekmētu preču noietu mazumtirdzniecībā;
5. SIA “Skai Baltija” ir SKY lielveikalu īpašnieks, kam pieder četras tirdzniecības vietas Latvijā;
6. SKY lielveikalos tiek piedāvātie uzņēmuma ražojumi: gaļas un zivju produkcija, svaigas sulas, un citi kulinārijas produkti;
7. SKY lielveikalu politika paredz augsta līmeņa servisa nodrošināšanu, svaigus produktus, ekskluzīvus produktus, kas ir pieejami tikai SKY veikalos;
8. SKY lielveikalu mērķa auditorija ir Latvijas iedzīvotāji ar vidējo un augstāk par vidējo ienākumu līmeni;
9. SKY patstāvīgie klienti visbiežāk apmeklē veikalu, kas atrodas Rīgā, Duntes ielā 19a;
10. SKY patstāvīgie klienti ir cilvēki no 24 līdz 35 gadiem, ar ienākumiem, kas ir augstāki par 801 EUR mēnesī;
11. SKY patstāvīgie klienti izvēlas zīmola veikalus, jo tie novērtē augstus apkalpošanas standartus, plašu sortimentu un produktu kvalitāti.
…
Kursa darba tēma ir klientu skaita palielināšanas iespējas SKY veikala piemērā. Iepirkšanas ir katra cilvēka neatņemamā sastāvdaļa – katram indivīdam ir vajadzības, ko var apmierināt nopērkot konkrētas preces (pārtika, apģērbs un apavi, higiēniskas preces). Mazumtirdzniecība kā tautsaimniecības nozare ir svarīga, un ar lielu attīstības potenciālu. Centrālās statistikas pārvaldes dati liecina, ka tirdzniecības (vairum un mazumtirdzniecības kopumā) īpatsvars Iekšzemes kopproduktā vidēji sastāda 11,4% laika posmā no 2014. gada līdz 2017. gadam. Jāatzīmē, ka 2017. gadā tirdzniecībā bija nodarbināti 14,7% no nodarbināto personu skaita un tas ir lielākais rādītājs starp citām tautsaimniecības nozarēm. (CSB, 2018) Augstāk minētie dati liecina par to, ka konkurence tirdzniecības jomā ir milzīga, līdz ar ko uzņēmuma darbībai jābūt izcilai, jo katrs klients ir svarīgs. Lai nodrošinātu stabilu klientu plūsmu tirdzniecības vietā uzņēmumam jāpārvalda klientu attiecības. Klientu attiecību pārvaldīšana paredz tādus pasākumus, ka mārketinga aktivitātes, servisa kvalitātes pilnveidošanu, noteikto uzdevumu izpildi, sadarbību ar personālu un citiem uzņēmumiem un iestādēm. (Tabaks) Veikali SKY ir viens no RXG grupas zīmoliem, kas...
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
