-
Biznesa plāns "Liz"
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Kopsavilkums | 3 |
2. | Konkurenti | 4 |
3. | Aptaujas analīze | 13 |
4. | SVID analīze | 15 |
5. | Organizatoriskā struktūra | 16 |
6. | Darbinieku algas | 18 |
7. | Tirgus izpēte | 19 |
8. | Ekspluatācijas izmaksas (1. gadam) | 22 |
9. | Plānotie ieņēmumi un izdevumi 2013.gadam | 23 |
10. | Noslogojuma prognoze pirmajiem diviem gadiem | 24 |
Secinājumi | 25 |
Secinājumi
• Gandrīz visi aktīvās atpūtas uzņēmumi ir parūpējušies par ēdināšanu savā teritorijā.
• Lielākā mērķauditorija ir bērni, tiem tiek piemērotas dažādas atlaides.
• Lielākā daļa konkurentu izvietoti Siguldas apgabalā.
• Kopējā konkurence nav liela, taču tā liek ieguldīt darbu, lai attīstītu uzņēmumu.
• Cenas ir aptuveni vienādas, nav būtisku atšķirību, par papildus inventāriem ir jāmaksā.
• Ēdināšanas uzņēmumi, kas ir izvietoti aktīvās atpūtas uzņēmumos ir vienkārši.
• Mēs centīsimies veidot ko unikālu, lai ne tikai aktīvās atpūtas uzņēmums „Supervāvere” piesaistītu viesus, bet arī mēs.
…
Uzņēmuma nosaukums: SIA „LIZ” Uzņēmuma adrese: Saulkrasti, Drabešu pag., Amatas nov., LV-4101, Cēsis Uzņēmuma darbības sākšanai nepieciešami 32 500 Ls. Šī summa tiks nodrošināta no pašu dibinātāju personīgajiem līdzekļiem – 6 000Ls, kā arī tiks ņemts kredīts bankā 26 500 Ls. Uzņēmums darbojas pakalpojumu sfērā. Tas ir aktīvās atpūtas restorāns brīvā dabā, 2m augstumā. Uzņēmums tiks piesaistīts slēpošanas aktīvās atpūtas kompleksam SIA „OZOLKALNS” kā ekskluzīvs papildinājums atpūtas kompleksam. Restorānam būs sava tematika, līdz ar to arī ēdienkarte būs ierobežota – viduslaiku virtuve. Restorānam būs savdabīgs izvietojums, jo tas neatradīsies vienā ēkā. Mērķauditorija - aktīvās atpūtas piekritēji, tūristi, jaunieši un ģimeni. Tā kā uzsveram, ka restorāns būtu kā papildinājums kādam aktīvās atpūtas kompleksam, tad, lai ieturētu maltīti, apmeklētājiem būtu jāiziet speciāla trase jeb jāveic fiziskas aktivitātes, lai nokļūtu līdz restorānam un varētu ieturēt šo maltīti. Restorāns sastāvētu no 3 koka mājiņām, kas atrastos 2m augstumā, bet bārs atrastos ēkā, kur būtu iekārtota gan arī virtuve, gan birojs. Tā kā restorāns atrastos brīvā dabā, tad kā tematika tika izvēlēta - daba, un restorāna virtuve labi saskan ar tematiku, jo tiktu piedāvātas meža veltes, kā arī, protams, dažādas uzkodas un dzērieni. Telpas tiks īrētas no „Ozolkalna”, cena būs attiecīga sezonai.