Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.05.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 1.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 2.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 3.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 4.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 5.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 6.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 7.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 8.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 9.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 10.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 11.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 12.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 13.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 14.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 15.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 16.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 17.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 18.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 19.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 20.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 21.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 22.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 23.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 24.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 25.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 26.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 27.
  • Отчёт по практике 'Kafejnīca "Kantes krogs"', 28.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Uzņēmuma apraksts    6
2.  Darba aizsardzības sistēma uzņēmumā    8
3.  Uzņēmuma ārējās vides analīze    10
3.1.  Makro vide    10
3.2.  Mikro vide    12
4.  Uzņēmuma iekšējās vides analīze    15
5.  SVID analīze    16
6.  Uzņēmuma produkts    19
7.  Piedāvājums un pieprasījums    21
8.  Cena    23
9.  Uzņēmuma ekonomiskās darbības rādītāju analīze    24
10.  Praktikanta darbs prakses vietā    26
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    28
Фрагмент работы

Uzņēmuma iekšējo vidi veido tā darbinieki. Kaut gan darbinieki lielā mērā veido uzņēmuma iekšējo nekā ārējo vidi, ārējā vide var ļoti lielā mērā ietekmēt darbinieka attieksmi; līdzīgi darbinieku attieksme nereti ietekmē sabiedrības viedokli par uzņēmumu dažkārt darbinieki var radīt negatīvu priekšstatu par uzņēmumu, kurā tie strādā, un tādā veidā stipri ietekmēt sabiedrības uzskatus [Blaits 2004].
Pēc darba autora novērojumiem prakses laikā var teikt ka darbiniekiem patīk un viņi ir apmierināti ar savu darbu. Kolektīvā nevalda sasprindzinātas situācijas, cits citu atbalsta un izpalīdz. Darbiniekiem arī ir ļoti labas attiecības ar uzņēmuma īpašnieci kas tiki vēl vairāk rada pozitīvu noskaņu kolektīvā. Līdz ar to arī darbinieki vienmēr ir draudzīgi, smaidīgi un pieklājīgi pret klientiem.
Katra uzņēmuma iekšējā vide ir ārējās vides miniatūras modelis. Visos uzņēmumos darbinieki ar savu atšķirīgo valodu, paražām, tradīcijām un hierarhiju veido kopīgo kultūru. Tāpat uzņēmumos pastāv grupējumi vai indivīdi, kam ir savi politiskie mērķi, veidojas protesta grupas, darbojas gan rakstīti, gan nerakstīti iekšējās kārtības likumi un noteikumi [Blaits 2004].
KANTES KROGĀ galvenos noteikumus diktē uzņēmuma īpašniece kas ir ļoti ciešā saskarsmē ar saviem darbiniekiem katru dienu jo arī pati gatavo ēdienus klientiem. Tieši tāpēc uzņēmuma darbinieki ir saliedēti jo arī īpašniece pati strādā, kā arī vienmēr ir gatava uzklausīt savus darbiniekus un ja reizēm tiem gadās kādas problēmas pati tos aizvieto. …

Atlants