Оценка:
Опубликованно: 10.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Uzņēmuma konkurējošo vērtību izvērtējums', 1.
  • Эссе 'Uzņēmuma konkurējošo vērtību izvērtējums', 2.
  • Эссе 'Uzņēmuma konkurējošo vērtību izvērtējums', 3.
  • Эссе 'Uzņēmuma konkurējošo vērtību izvērtējums', 4.
  • Эссе 'Uzņēmuma konkurējošo vērtību izvērtējums', 5.
Фрагмент работы

Vērtības katram cilvēkam ir atšķirīgas, tāpat arī katrai konkrētajai organizācijai ir savas vērtības. Organizācijas vērtības tiek ietvertas organizācijas kultūrā, kas ir „atmosfēra, valdošā pārliecība, tās ir tās vērtības, normas un vadīšanas stils, kāds izveidojies darbavietā, nostiprinot iekšējo integrāciju un pielāgojoties ārējās vides apstākļiem”.
Viena no organizācijas kultūras funkcijām ir pielāgošanās ārējai videi, ko nodrošina organizācijas misijas, mērķu un stratēģijas kopīgā izpratne, mērķu sasniegšanas līdzekļu un kritēriju saskaņotība. Kultūra nosaka uzņēmuma vadības un darbinieku savstarpējās attiecības. Veidojot uzņēmumu, vadībai jāpārdomā un jāizveido kultūras pirmmodelis – koncepcija, kas satur vairākus komponentus, kurus iedala – idejiskos (normas, vērtības un pamatpriekšraksti) un uzvedības (rituāli, leģendas, simboli, sadzīviskā rīcība, attieksme pret klientu un kolēģiem). Abi komponenti ir savstarpēji saistīti, turklāt uzvedības komponenti ir idejiskā komponenta izpausme rīcībā.…

Atlants