Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.12.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 1.
  • Презентация 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 2.
  • Презентация 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 3.
  • Презентация 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 4.
  • Презентация 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 5.
  • Презентация 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 6.
  • Презентация 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 7.
  • Презентация 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 8.
  • Презентация 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 9.
Фрагмент работы

FORMAS REKLĀMĀS
Noslēgtām, regulārām, simetriskām, vienkāršām un lakoniskām formām ir tendence izskatīties salīdzinoši izteiksmīgākām.
Īpaši izteiksmīgas formas ir aplis, kvadrāts, „zelta griezuma” taisnstūris, elipse ar tuviem fokusa punktiem un regulārs trijstūris.

SKAŅA REKLĀMĀS
Melodijas izmantošana reklāma ir ļoti būtiska.
Populāra melodija ir vieglāk uztverama, tomēr tā ir saistīta ar zināmu risku aktivizēt nevēlamas emocijas.

Коментарий автора
Atlants