Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.07.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 1.
  • Эссе 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 2.
  • Эссе 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 3.
  • Эссе 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 4.
Фрагмент работы

Visa informācija par uzņēmumu, pagātnes skandāliem vienmēr būs atrodami interneta vidē, tāpēc par to nākas atbildēt visu turpmāko darbības laiku, jo patērētājs var bez problēmām atrast visu informāciju. Helsinku Universitātes profesore P. Aula min, ka ar šādu situāciju nācās saskarties „H&M” un „United Airlaines”. „H&M” uzņēmumam negatīvā uzmanība tika pievērsta, kad kāda studente Ņujorkā atrada veikala tīkla nepārdotās drēbes izmestas atkritumu konteineros. Studente to paziņoja „New York Times” avīzei, taču popularitāti šis stāsts guva vietnē „Twitter”, veikalam nācās publiski paskaidrot šo atgadījumu (Aula, 2010).
Sociālo mediju izmantošanas iespējas ir ļoti plašas, atgriezeniskā saite ir ļoti spēcīga. Sociālie mediji sniedz iespēju ne tikai reklamēt savu preci, bet veidot uzņemuma tēlu, meklēt potenciālos darbiniekus, kā arī izzināt savu potenciālo klientu vēlmes, kas ļauj uzņēmumam sniegt to, ko patērētāji vēlas. Tomēr nedrīkst aizmirst, ka interneta vidē nekas nav izdzēšams, jebkurš var atrast sev vēlamo informāciju, ja tā ir bijusi publicēta. Autore uzskata, ka sociālo mediju izmantošanas iespējas ir noderīgas un atsver negatīvo pusi, tāpēc iesaka jebkuram uzņēmumam izmantot iespēju padarīt sevi pamanāmu šajā vidē.

Atlants