Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.02.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Ārējās vides ietekme uz patērētāju uzvedību', 1.
  • Конспект 'Ārējās vides ietekme uz patērētāju uzvedību', 2.
  • Конспект 'Ārējās vides ietekme uz patērētāju uzvedību', 3.
  • Конспект 'Ārējās vides ietekme uz patērētāju uzvedību', 4.
Фрагмент работы

Manuprāt masu mediji ļoti spēcīgi ietekmē bērnus un jauniešus, tāpēc, ka tie atrodas visapkārt viņiem un viņi no tiem nevar izvairīties. Ziņas masu medijos tiek veidotas spēcīgi ietekmējot bērnus, kā rezultātā bērni ietekmē savus vecākus izdarīt pirkumus, ko vēlas viņi. Līdz ar to padarot savu vietu ģimenē ļoti nozīmīgu.
Protams var runāt par to vai tas ir labi vai nē, bet manuprāt, tā ir mūsdienu parādība, kas ir ļoti raksturīga šim laikam un notikumiem. Vecāki bieži vien ir aizņemti ar darbu un citām sev svarīgām lietām, kā rezultātā viņi nevar veltīt tik daudz laika reklāmas ziņojumiem. Līdz ar to šie ziņojumi tiek nodoti caur bērniem, ko viņi nodod saviem vecākiem. Tajā pašā laikā caur šiem ziņojumiem bērni mācās sevi apzināties sabiedrībā un celt savu pašapziņu, kā arī mācās izdarīt pirkumus, ko nākotnē viņiem vajadzēs darīt, ka vecāku vairs nebūs.
Masu mediji ir viens no mūsdienu ārējiem faktoriem, kas ietekmē ne tikai bērnu, bet arī pieaugušo patēriņa paradumus. Tie ietekmē arī izmaiņas kultūrā un sabiedrībā, padarot un apvienojot dažādas valstis un nacionalitātes (vai arī šķeļot un attālinot).

Atlants