Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.11.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 1.
  • Конспект 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 2.
  • Конспект 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 3.
  • Конспект 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 4.
  • Конспект 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 5.
Фрагмент работы

Problēmas konstatēšana jeb apzināšanās – problēma tiek konstatēta tad, kad patērētājs apzinās vajadzību pēc kāda produkta vai pakalpojuma. Tas var notikt, ja beigušies krājumi vai arī jāpapildina krājumi (kad patērētājs uzskata, ka esošajiem krājumiem nepieciešams pievienot kādu jaunu produktu). Šajā momentā patērētājs izlemj atrisināt problēmu, iespējams, iegādājoties kāda veida produktus. Jo intensīvāka ir vajadzība, jo spēcīgāka būs vēlēšanās to apmierināt. Problēmas izzināšana notiek arī tad, kad patērētājs saņem jaunu informāciju par preci vai pakalpojumu. Arī jauna mode var likt cilvēkam apzināties, ka viņa pašreizējais apģērbs ir nemoderns.1
Iekšējs stimuls jeb dzinulis rodas, ja pastāv atšķirība starp reālo un vēlamo stāvokli. Piemēram, izsalkums modina meklēt pārtiku, un, tam pieaugot spēcīgāks kļūst dzinuli, taču pēc izsalkuma apmierināšanas indivīds var domāt par citu savu vajadzību apmierināšanu. Mārketinga speciālistiem praktiski nav reālu iespēju ietekmēt patērētāju reālo stāvokli (to vai cilvēks ir jau paēdis un vairs nejūtas izsalcis, vai tieši pretēji – visu dienu nav ēdis un ir izsalcis kā vilks), tādēļ lielākais darbs tiek ieguldīts, lai ietekmētu patērētāju priekšstatus par vēlamo stāvokli 2.…

Коментарий автора
Atlants