-
Pārdošanas prakse
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Uzņēmuma darbības un pārdošanas darba organizācijas, vadības izpēte un analīze | 3 |
1.1. | SIA ‘’Mikrotīkls’’ darbības raksturojums un struktūrshēma | 3 |
1.2. | Apraksts par preces vai pakalpojumu pircējiem, analīze par pārdevēja darba uzdevumiem, pārdošanas plāniem | 5 |
1.3. | Pārdošanas modelis uzņēmumā, noteiktas un analizētas pārdošanas problēmas, izstrādāti priekšlikumi pārdošanas modeļa uzlabošanai | 6 |
2. | Pārdošanas darba kontrole | 8 |
2.1. | Dokumentu izpēte un analīze, veikto novērojumu un fiksēto rezultātu analīze | 8 |
3. | Pārdevēja darba izmaksu un ienesīguma izpēte un analīze | 10 |
3.1. | Pārdevēja apgrozījuma plāns un prēmijas aprēķināšanas izpēte | 11 |
4. | Bezvadu maršrutētāja mārketinga analīze | 13 |
4.1. | Produkcijas apraksts | 13 |
4.2. | Mārketinga plāns | 14 |
4.3. | Potenciālo pircēju saraksts | 15 |
5. | Pārdošanas sarunas teksta izstrāde | 16 |
5.2. | Pārdošanas sarunas sastāvdaļu teorētiskais raksturojums | 17 |
5.3. | Pārdošanas vēstule | 19 |
6. | Pārdošanas sarunu analīze | 21 |
7. | Pārdošanas vēstuļu kļūdu un veiksmju analīze | 23 |
Secinājum | 28 | |
Priekšlikumi | 29 |
SECINĀJUMI
1. SIA “Mikrotīklam” ir mūsdienām nepierasta mārketinga pieeja.Uzņēmums nereklamē sevi sociālajos tīklos vai arī citās internet vietnēs.Sociālie mediji tiek izmantoti komunikācijai ar esošajiem klientiem, bet nav veidota piesaistoša reklāma potenciālajiem klientiem.
2. SIA “Mikrotīkls”rīko lietotāju sanāksmi, kas ir starptautiski Expo stila veidoti pasākumi. Šādos pasākumos pēc oficiālajām daļām notiek prezentācijas un sarunas ar potenciālajiem klientiem.
3. Pārdošanas modeļa vājās puses ir tā ka produkcija ir ļoti specifiska un nav iespējams to pārdot jebkuram klientam un arī potenciālajiem klientiem ir nepieciešamas prezentācijas un praktiski izmēģinājumi, lai klients varētu pārliecināties par preces iegādes nepieciešamību.
4. SIA”Mikrotīkls” nav mārketinga speciālista, kas speciāli varētu organizēt reklāmas kampaņas, kas būtu saistītas ar potenciālo klientu piesaistīšanu ārpus Expo stila veidotiem pasākumiem.
5. Veicot vairākus pārdošanas mēģinājumus var secināt ka profesionāla pārdošanas speciālista darbs ir daudz rezultatīvāks salīdzinot ar praktikantu.Lai sasniegtu labus pārdošanas rezultātus ir nepieciešams laiks, pieredze un pozitīvi noskaņoti klienti.
6. Abos saziņas līdzekļos telefona sarunā un vēstulē tiek vienlīdz uzsvērtas uzņēmuma priekšrocības par preču unikalitāti un jaunievedumu. Izvēloties SIA ‘’Mikrotīkls’’ produktu var ietaupīt naudas līdzekļus un izmantot jaunākās tehnoloģijas, kas dod iespēju būt mobilam un atbrīvot telpu savā uzņēmumā.
…
Pārdošanas prakses atskaite, pārdošanas prakses prezentācija, prakses dienasgrāmata.
Koledžas darbs.
