-
Prakses atskaite par sabiedrisko attiecību praksi Maksātnespējas administrācijā
Отчёт по практике9 Экономика, Общественные отношения, Управление
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1. | Sabiedrisko attiecību darba organizācija | 4 |
2. | Maksātnespējas administrācijas iekšējā komunikācija | 6 |
3. | Darbs ar klientiem | 10 |
4. | Pastāvīgais darbs prakses vietā | 11 |
Secinājumi | 12 | |
Priekšlikumi | 13 |
Secinājumi
1. Maksātnespējas administrācijai nav skaidru komunikatīvo mērķu un noteiktas precīzas mērķauditorijas, organizējot sabiedriskās attiecības.
2. Maksātnespējas administrācijā darbinieki netiek informēti par vadības sanāksmēs apspriesto un vadības pieņemtajiem lēmumiem.
3. Maksātnespējas administrācijas iekšējo sabiedrisko attiecību procesā netiek ņemta vērā darbinieku attieksme, to viedoklis un domas.
4. Komunikācijas process Maksātnespējas administrācijā lielākoties notiek struktūrvienību ietvaros.
5. Darbs ar klientiem sabiedrisko attiecību aspektā galvenokārt notiek ar Tieslietu ministrijas sabiedrisko attiecību nodaļas darbiniekiem.
Priekšlikumi
1. Izstrādāt Maksātnespējas administrācijas komunikācijas stratēģiju vai sabiedrisko attiecību plānu, kurā būtu precīzi noteikti sabiedrisko attiecību galvenie mērķi un mērķauditorijas.
2. Protokolēt vadības sanāksmes un vadības sanāksmju protokolus nosūtīt darbiniekiem.
3. Veikt darbinieku attieksmes pētījumus un aptaujas, lai uzzinātu to attieksmi, viedokli un domas konkrētos jautājumos.
4. Biežāk organizēt struktūrvienību sanāksmes, kuru laikā struktūrvienības vadītājs varētu uzklausīt padotos, ņemt vērā to viedokli, kā arī pārrunāt ar tiem neskaidros jautājumus.
5. Reizi divos mēnešos organizēt darbinieku kopsapulces.
6. Pilnveidot sadarbību ar Tieslietu ministrijas sabiedrisko attiecību nodaļas darbiniekiem, organizējot sanāksmes, lai pārrunātu aktuālos sadarbības jautājumus.
…
Prakses mērķis bija nostiprināt teorētiskās zināšanas, iegūt studiju programmai atbilstošu kompetenci un apgūt praktiskas iemaņas sabiedrisko attiecību menedžera darbā, kā arī savākt materiālus studiju darbam. Galvenie prakses uzdevumi bija iepazīšanās ar prakses vietas sabiedrisko attiecību darba organizāciju, struktūru, amata aprakstiem, darba un dokumentu plūsmu. Tāpat bija jāiepazīstas arīdzan ar organizācijas iekšējās komunikācijas sistēmu, jāsniedz vērtējums par to, kā arī jāpiedalās iekšējās komunikācijas aktivitātēs. Prakses ietvaros tika iepazīts arī darbs ar klientiem Maksātnespējas administrācijā. Prakses laikā autore veica uzdevumus, kas saistīti ar prakses vietas iekšējās komunikācijas veidošanu un uzturēšanu, kā arī sabiedrisko attiecību darbu. Prakses laikā autorei bija iespēja iepazīties ar Maksātnespējas administrācijas iekšējās komunikācijas instrumentiem un to pielietošanu, piedalīties organizācijas iekšējās komunikācijas aktivitātēs. Tāpat autore guva ieskatu Maksātnespējas administrācijas sabiedrisko attiecību darbā, kā arī veica dažus sabiedrisko attiecību darba pienākumus.
