Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.06.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Personiskās apkalpošanas nozīme pārdošanas procesā', 1.
  • Конспект 'Personiskās apkalpošanas nozīme pārdošanas procesā', 2.
  • Конспект 'Personiskās apkalpošanas nozīme pārdošanas procesā', 3.
Фрагмент работы

Personiskās apkalpošanas septiņi posmi
1. Potenciālo pircēju meklējumi un novērtēšana.
Šajā posmā sākas personiskā apkalpošana ar mērķi atrast efektīvus pircējus un tos novērtēt. Klientiem tiek veltīta individuāla pieeja. Informāciju iegūst no dažādiem avotiem, pēc kuras tiek atlasīti potenciālie klienti. Piemēram plānojot jaunu produktu vai tā veidu, tiek izvērtēta mērķauditorija, konkrētas pircēju grupas, kurām tiks veltīta uzmanība un vērsta darbība. Izvērtēti konkurenti un citi aspekti.

Коментарий автора
Atlants