Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.05.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Бизнес план 'Investīciju un mārketinga plāns bāram “Šveiks”', 1.
  • Бизнес план 'Investīciju un mārketinga plāns bāram “Šveiks”', 2.
  • Бизнес план 'Investīciju un mārketinga plāns bāram “Šveiks”', 3.
  • Бизнес план 'Investīciju un mārketinga plāns bāram “Šveiks”', 4.
  • Бизнес план 'Investīciju un mārketinga plāns bāram “Šveiks”', 5.
  • Бизнес план 'Investīciju un mārketinga plāns bāram “Šveiks”', 6.
  • Бизнес план 'Investīciju un mārketinga plāns bāram “Šveiks”', 7.
  • Бизнес план 'Investīciju un mārketinga plāns bāram “Šveiks”', 8.
  • Бизнес план 'Investīciju un mārketinga plāns bāram “Šveiks”', 9.
  • Бизнес план 'Investīciju un mārketinga plāns bāram “Šveiks”', 10.
  • Бизнес план 'Investīciju un mārketinga plāns bāram “Šveiks”', 11.
  • Бизнес план 'Investīciju un mārketinga plāns bāram “Šveiks”', 12.
  • Бизнес план 'Investīciju un mārketinga plāns bāram “Šveiks”', 13.
  • Бизнес план 'Investīciju un mārketinga plāns bāram “Šveiks”', 14.
  • Бизнес план 'Investīciju un mārketinga plāns bāram “Šveiks”', 15.
  • Бизнес план 'Investīciju un mārketinga plāns bāram “Šveiks”', 16.
Фрагмент работы

Ievads

Nekustamā īpašuma tirgu Latvijā šobrīd raksturo vairākas zīmīgas tendences – strauja izaugsme, ierobežota patērētāju maksātspēja, ierobežots pieprasījums, aktīva būvniecība un augstas būvniecības izmaksas u.c., kas vienlaikus ir faktori, kuri nosaka un ierobežo investoru intereses un aktivitāti šajā tirgū. Līdztekus vērojama Latvijas valdības vēlme piesaistīt pēc iespējas vairāk investīciju. Rezultāts ir visai pretrunīgs. No vienas puses ik gadus vērojams investīciju nekustamā īpašuma tirgū pieaugums, no otras – daudzi projekti neizrādās tik veiksmīgi kā cerēts; daži projekti rada pretestību sabiedrībā, jo ir pretrunā ar kādām tai būtiskām vērtībām; Rīgā trūkst lētu dzīvokļu, kamēr citās Latvijas pilsētās daudzas dzīvojamās mājas stāv tukšas; nekustamā īpašuma tirgus aktivitātes attiecas galvenokārt uz Rīgu un tās rajonu u.c. Problēmas rada virkni jautājumu, kaut arī neapšaubāmi ir saistītas ar sociāli ekonomisko situāciju Latvijā kopumā.

Minētā situācija ir apstāklis, kas ir rosinājis mūsu interesi par attīstību nekustamā īpašuma tirgū, investīciju iespējām tajā un šo investīciju efektīvu vadīšanu.

Investīciju mērķis

Par cik, izvērtējot ēdināšanas iestāžu un izklaides vietu situāciju Cēsīs, nonācām pie secinājuma, ka Cēsīs nav kārtīga alus bāra. Šis ir arī galvenais faktors, kādēļ par investīcijas mērķi mēs izvēlējāmies alus bāra atvēršanu Cēsīs, kas ar laiku kļūtu par vienu no populārākajām atpūtas un izklaides vietām Vidzemē.

Nekustamā īpašuma darījuma (pirkuma) raksturojums.

Investēt tieši šajā objektā, jo tas atrodas netālu no pilsētas centra (5 – 10 minūšu attālumā), atrodas pie stratēģiski svarīgiem objektiem – tirdzniecības centra “Mego”, Cēsu sporta halle, autoosta un stacija, kur nemitīgi notiek cilvēku plūsma. Ēka ir pildījusi ēdnīcas funkcijas Padomju laikā un kopš tā laika ir pamesta. Kā vēl viens svarīgs faktors, kādēļ investējam tieši šajā objektā ir tas, ka tas atrodas tālāk no centra un nekustamā īpašuma cenas ir mazliet zemākas.

Investīcijas stratēģiskais pamatojums.

Tika saskatīta iespēja atvērt jaunu atpūtas un izklaides vietu Cēsīs, kas ar laiku arī nestu peļņu.

Коментарий автора
Atlants