Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.10.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Mārketings - viesnīcu biznesa plāna analīze', 1.
  • Реферат 'Mārketings - viesnīcu biznesa plāna analīze', 2.
  • Реферат 'Mārketings - viesnīcu biznesa plāna analīze', 3.
  • Реферат 'Mārketings - viesnīcu biznesa plāna analīze', 4.
  • Реферат 'Mārketings - viesnīcu biznesa plāna analīze', 5.
  • Реферат 'Mārketings - viesnīcu biznesa plāna analīze', 6.
  • Реферат 'Mārketings - viesnīcu biznesa plāna analīze', 7.
  • Реферат 'Mārketings - viesnīcu biznesa plāna analīze', 8.
  • Реферат 'Mārketings - viesnīcu biznesa plāna analīze', 9.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  VIESNĪCAS “GUĻAMMAISS” DARBĪBAS ANALĪZE    3
  TŪRISMA AĢENTŪRAS PĒTĪJUMU ANALĪZE    5
  DAYS INNS UN BEST WESTERN VIESNĪCU ĶĒDES ANALĪZE    6
  SECINĀJUMI    7
Фрагмент работы

SECINĀJUMI

Veicot viesnīcas “GUĻAMMAISS”, DAYS INN un BEST WESTERN analīzi, autore secina, ka viesnīcu ķēde DAYS INN ir vairāk piemērota Bila viesnīcai, bet ņemot vērā faktu, ka tās auditorija ir viena veida cilvēku grupa, tad iesaistoties šajā viesnīcu ķēdē, uz lielu un ilgstošu peļņu nav objektīvi gatavoties.
Pēc autores domām, Bilam no konkurences nebūtu jābaidās, bet tā ir iespēja kā domāt par savu viesnīcu tālejošāk un piesaistīt lielāku mērķauditorijas grupu ar kaut ko unikālu un vienreizēju.
Jāievieš Bilam būtu pietiekami daudz pārmaiņas un jāinvestē savā uzņēmumā pa solītim, visu pārdomājot un nesteigties ar pārsteidzīgu rīcību, lai pievienotos kādai viesnīcu ķēdei.

Коментарий автора
Atlants