Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.01.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Реферат 'Mārketinga situācijas analīze', 1.
  • Реферат 'Mārketinga situācijas analīze', 2.
  • Реферат 'Mārketinga situācijas analīze', 3.
  • Реферат 'Mārketinga situācijas analīze', 4.
  • Реферат 'Mārketinga situācijas analīze', 5.
  • Реферат 'Mārketinga situācijas analīze', 6.
  • Реферат 'Mārketinga situācijas analīze', 7.
  • Реферат 'Mārketinga situācijas analīze', 8.
  • Реферат 'Mārketinga situācijas analīze', 9.
  • Реферат 'Mārketinga situācijas analīze', 10.
  • Реферат 'Mārketinga situācijas analīze', 11.
  • Реферат 'Mārketinga situācijas analīze', 12.
  • Реферат 'Mārketinga situācijas analīze', 13.
  • Реферат 'Mārketinga situācijas analīze', 14.
  • Реферат 'Mārketinga situācijas analīze', 15.
  • Реферат 'Mārketinga situācijas analīze', 16.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  SITUĀCIJAS ANALĪZE    4
1.1.  Mērķi mārketinga situācijas analīzei    4
1.2.  Produkta apraksts    4
1.3.  SVID analīze    5
1.4.  Mērķa tirgus/klients    8
1.5.  Zīmola spēks    8
1.6.  Komunikācija ar klientu    9
1.7.  Pārdošanas/reklāmas kanālu apraksts    10
1.8.  Ieteicamie uzlabojumi    10
  SECINĀJUMI    12
  LITERATŪRAS SARAKSTS    13
Фрагмент работы

1.1. Pārdošanas/reklāmas kanālu apraksts
Mūsdienās reklāmai ir ļoti liela loma tirgus ekonomikas attīstībā, grūti iedomāties kādu atpazīstamu preci, kurai nebūtu reklāmas. Reklāma sniedz informāciju par preci, iepazīstina un pārliecina potenciālos pircējus iegādāties preci. Reklāma izraisa potenciālā pircēja interesi un reklāmas mērķis ir palielināt pieprasījumu pēc preces.
Reklāmas izplatīšanas līdzekļi ir informācijas kanāls, caur kuru reklāmas ziņojums nonāk līdz patērētājam. “Abavas” produkcijas galvenais informācijas izplatīšanas līdzeklis ir paši klienti.
Darbojas psiholoģiskais uzticamības faktors. To var labi pamanīt viesmīļu darbā. Bieži atnāk cilvēki, kuri apmeklē restorānu vai kafejnīcu pirmo reizi, un viņi nav informēti par ēdienkarti, tāpēc ir iespēja jautāt oficiantam par to, kāds ēdiens vai dzēriens ir vislabākais, bieži vien klienti izvēlas tieši to, ko viņiem iesaka viesmīļi, jo klienti uzticas. Tieši tāpēc oficiantu ieteikumi arī kalpo kā laba reklāma.
Vēl viens faktors, kas veido reklāmu ir dizains. “Abavas” produkcijai tas ir ļoti gaumīgs un pārdomāts. Nav nekā lieka, tikai svarīgākā informācija. Pudeļu iepakojums tiešām veido priekšstatu par labas kvalitātes dzērieniem.
Vīnam vissvarīgākais faktors ir garša, tāpēc, lai efektīvāk piesaistītu auditoriju, nedrīkst aizmirst par kvalitāti, jauninājumiem, un eksperimentiem.

SECINĀJUMI
Produkcijas cena ir atkarīga no ražotnes godalgu skaita, izejvielu ražošanas vietas, sortimenta plašuma un konkurentu skaita.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants