Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.06.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Конспект 'Pedagoga darbības normatīvais ietvars', 1.
  • Конспект 'Pedagoga darbības normatīvais ietvars', 2.
  • Конспект 'Pedagoga darbības normatīvais ietvars', 3.
  • Конспект 'Pedagoga darbības normatīvais ietvars', 4.
  • Конспект 'Pedagoga darbības normatīvais ietvars', 5.
  • Конспект 'Pedagoga darbības normatīvais ietvars', 6.
  • Конспект 'Pedagoga darbības normatīvais ietvars', 7.
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Mācību procesa pilvērtīga nodrošināšana jebkurā izglītības iestādē kā arī paša pedagoga pamatkritējis, ir pilvērtīgi nodrošināta mācību vide, gan ar atbiltošiem mācķibu materiāliem, kā arī emocionāli sagatavotam m ācību procesam, sniedzot skolēniem ne tikai mācību pareizu struktūru, bet arī emocionāli atvērtu un radošu mācību vidi.
2. Pedagoga veidota sadarbība ar skolēniem sniedz ne tikai pilvērtīgu un plašu zināšanu ieguvi, bet arī skolēniem sniedz psiholoģisku pacēlumu.
3. Novērtēsnas pamatkritēji parāda pegagoga ne tikai spēju mācīt pareizi savu priekšmetu, bet palīdz arī atrast būtiskus vai ne tik būtiskus trūkumus mācību procesa pilveidei.
4. Pedagoga darbības novērtēšana spēj būtiski parādīt cik ieinteresēti un mērķtiecīgi pedagogs spēj iesaistīt skolēnus klases, izglītības iestādes, ārpusskolas aktivitātēs.

Коментарий автора
Atlants