Оценка:
Опубликованно: 30.05.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Reklāma un tās ietekme uz sabiedrību', 1.
  • Конспект 'Reklāma un tās ietekme uz sabiedrību', 2.
  • Конспект 'Reklāma un tās ietekme uz sabiedrību', 3.
  • Конспект 'Reklāma un tās ietekme uz sabiedrību', 4.
  • Конспект 'Reklāma un tās ietekme uz sabiedrību', 5.
  • Конспект 'Reklāma un tās ietekme uz sabiedrību', 6.
  • Конспект 'Reklāma un tās ietekme uz sabiedrību', 7.
  • Конспект 'Reklāma un tās ietekme uz sabiedrību', 8.
  • Конспект 'Reklāma un tās ietekme uz sabiedrību', 9.
Фрагмент работы

Vārds „reklāma” ir cēlies no latīņu vārda „reclamare”, tas nozīmē – izsaukt, izplatīt informāciju par kaut ko, lai to popularizētu. Reklāma kalpo tam, lai informētu potenciālos, iespējamos pircējus par jaunām precēm, pakalpojumiem, to lietošanas īpašībām. Reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem. Reklāmu apmaksā reklāmdevējs. …

Коментарий автора
Atlants