Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.04.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Patērētāju kultūra', 1.
  • Реферат 'Patērētāju kultūra', 2.
  • Реферат 'Patērētāju kultūra', 3.
  • Реферат 'Patērētāju kultūra', 4.
  • Реферат 'Patērētāju kultūra', 5.
  • Реферат 'Patērētāju kultūra', 6.
  • Реферат 'Patērētāju kultūra', 7.
  • Реферат 'Patērētāju kultūra', 8.
Фрагмент работы

Kompānijas veiksmi un izaugsmi nodrošina pircēja uzvedības saprašana attiecībā uz marketinga stratēģiju. Pircēja uzvedības izprašana ietver: pamanāmus pirkšanas ieradumus – kas, kur, ko un kādos daudzumos iegādājas, nepamanāmus lielumus – pircēju vērtības , vajadzības, uztveri, viņa rīcībā esošo informāciju, kā viņi saņem un pārstrādā informāciju, kā viņi novērtē alternatīvas.
Pircēja uzvedība spēlē nozīmīgu lomu marketinga stratēģijas izstrādē. Lai saprastu pircēju uzvedību, jāatbild uz daudziem jautājumiem:
ko doma pircējs par mūsu produktu un par mūsu konkurentu produkciju
ko viņš domā par iespējamiem uzlabojumiem mūsu produkcijā
kā viņš izmanto mūsu produkciju
Kāda ir viņa attieksme pret mūsu produkciju un pret reklāmu
Ko viņš domā par savu lomu ģimene un sabiedrībā
Uz ko viņš cer un par ko sapņo…

Коментарий автора
Atlants