Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.02.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
2016–2020 гг.
  • Реферат 'CRM pielietojums un nepieciešamība mazumtirdzniecības uzņēmumos Latvijā', 1.
  • Реферат 'CRM pielietojums un nepieciešamība mazumtirdzniecības uzņēmumos Latvijā', 2.
  • Реферат 'CRM pielietojums un nepieciešamība mazumtirdzniecības uzņēmumos Latvijā', 3.
  • Реферат 'CRM pielietojums un nepieciešamība mazumtirdzniecības uzņēmumos Latvijā', 4.
  • Реферат 'CRM pielietojums un nepieciešamība mazumtirdzniecības uzņēmumos Latvijā', 5.
  • Реферат 'CRM pielietojums un nepieciešamība mazumtirdzniecības uzņēmumos Latvijā', 6.
  • Реферат 'CRM pielietojums un nepieciešamība mazumtirdzniecības uzņēmumos Latvijā', 7.
  • Реферат 'CRM pielietojums un nepieciešamība mazumtirdzniecības uzņēmumos Latvijā', 8.
  • Реферат 'CRM pielietojums un nepieciešamība mazumtirdzniecības uzņēmumos Latvijā', 9.
  • Реферат 'CRM pielietojums un nepieciešamība mazumtirdzniecības uzņēmumos Latvijā', 10.
  • Реферат 'CRM pielietojums un nepieciešamība mazumtirdzniecības uzņēmumos Latvijā', 11.
  • Реферат 'CRM pielietojums un nepieciešamība mazumtirdzniecības uzņēmumos Latvijā', 12.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  CRM NO ZINĀTNISKĀ VIEDOKĻA    4
2.  CRM APSKATS MEDIJU TELPĀ    6
3.  CRM SITUĀCIJA TIRGŪ UN TĀS IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    7
  SECINĀJUMI    10
  LITERATŪRAS AVOTU SARAKSTS    11
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. CRM sistēmai Latvijā vēl ir kur attīstīties un augt. Uzņēmumu potenciāls ir liels.
2. Mazumtirdzniecības uzņēmumiem trūkst informācijas un zināšanu par CRM sistēmu efektivitāti un automatizāciju. Tikai 46% pārzin CRM sistēmas.
3. Trūkst speciālistu, kas spētu ieviest, uzturēt un attīstīt CRM sistēmu.
4. Daudzi uzņēmumi nav gatavi CRM sistēmas ieviešanai, jo viņu uzņēmumi nav atjaunināti atbilstoši jaunākajiem IT risinājumiem.
5. CRM ieviešana prasītu lielus resursus un darbinieku apmācīšanu.
6. CRM izmanto tikai 33% Latvijas uzņēmumu.
7. Tikai 8% no uzņēmumiem, kuri vēl neizmanto CRM ir ieinteresēti sistēmas ieviešanā.

Atlants