Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.12.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Starptautiskais standarts ISO 900', 1.
  • Конспект 'Starptautiskais standarts ISO 900', 2.
  • Конспект 'Starptautiskais standarts ISO 900', 3.
  • Конспект 'Starptautiskais standarts ISO 900', 4.
  • Конспект 'Starptautiskais standarts ISO 900', 5.
  • Конспект 'Starptautiskais standarts ISO 900', 6.
  • Конспект 'Starptautiskais standarts ISO 900', 7.
  • Конспект 'Starptautiskais standarts ISO 900', 8.
  • Конспект 'Starptautiskais standarts ISO 900', 9.
  • Конспект 'Starptautiskais standarts ISO 900', 10.
  • Конспект 'Starptautiskais standarts ISO 900', 11.
  • Конспект 'Starptautiskais standarts ISO 900', 12.
  • Конспект 'Starptautiskais standarts ISO 900', 13.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  DARBA UZDEVUMS    3
  IEVADS    4
1.1.  STARPTAUTISKĀ STANDARTA ISO 9001 UN KVALITĀTES SISTĒMAS VĒSTURE    5
2.1.  KVALITĀTES VADĪBAS SISTĒMAS PAMATPRINCIPS    7
2.1.  ISO 9001:2008 STANDARTA 8 PAMATPRINCIPI    8
3.1.  KVALITĀTES SISTĒMAS IESTĀDES UN UZŅĒMUMI UZ KO ATTIECAS ISO 9001:2008 STANDARTS    10
  SECINĀJUMI    12
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    13
Фрагмент работы

SECINĀJAUMI
ISO 9000 standartu sērija, kas apraksta kvalitātes vadības sistēmas modeli, ir izstrādāta, lai palīdzētu organizācijām klientiem un citām ieinteresētajām pusēm konsekventi nodrošināt produktus vai pakalpojumus, kas atbilst viņu prasībām un cerībām. Šo standartu sēriju izveidoja Starptautiskās Standartizācijas organizācijas komiteja – ISO.

ISO 9001 standarts - prasības. Standarts nosaka prasības, kurām jāatbilst organizāciju kvalitātes vadības sistēmām. Tā kā ISO 9001 standarts ir vispārējs un universāls, to var piemērot jebkuram biznesam, kas piemērots visām organizācijām neatkarīgi no darbības jomas, lieluma, īpašumtiesību formas, ģeogrāfiskās atrašanās vietas.

Ieguvumi no ieviešanas un sertifikācijas
• Palielināt klientu apmierinātību, izpildot viņu prasības;
• organizācijas iekšējo procesu efektivitātes paaugstināšana;
• nepārtraukta organizācijas procesu pilnveidošana, identificējot un novēršot zaudējumus darbību īstenošanā;
• iekšējās komunikācijas, plānošanas mehānisma un materiālo resursu sadales uzlabošana;
• personāla motivācijas palielināšana, pateicoties veikto funkcionālo pienākumu pārredzamībai un skaidrībai;
• personāla zināšanu bagātināšana kvalitātes jomā;
• izmaksu samazināšana, palielinot produktivitāti, uzlabojot piedāvāto produktu, pakalpojumu kvalitāti un samazinot trūkumu līmeni;
• nepārtraukta organizācijas darbības pilnveidošana, izmantojot mūsdienīgus kvalitātes vadības rīkus.


Коментарий автора
Atlants