Оценка:
Опубликованно: 23.05.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 1.
  • Реферат 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 2.
  • Реферат 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 3.
  • Реферат 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 4.
  • Реферат 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 5.
  • Реферат 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 6.
  • Реферат 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 7.
  • Реферат 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 8.
  • Реферат 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 9.
  • Реферат 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 10.
  • Реферат 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 11.
  • Реферат 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 12.
  • Реферат 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 13.
  • Реферат 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 14.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Mārketings    4
2.  Reklāma    5
3.  Bites piedāvātie pakalpojumi    6
4.  Pētniecības metode    7
5.  Bites reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli    8
  Secinājumi    10
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    11
  Pielikums. Anketa.    12
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Tirgus ir vieta, kur satiekas divi tirgus dalībnieki – pircējs un pārdevējs.
2. Mārketinga galvenais uzdevums ir ieinteresēt pircēju un ietekmēt viņa rīcību tirgū.
3. Katras veiksmīgas uzņēmējdarbības pamatā ir progresīvas mārketinga aktivitātes, kuras interesē abas puses- gan pircēju, gan pārdevēju.
4. Reklāma ir preces aktualizēšana ar mediju palīdzību. Tā uzsver preces pozitīvās puses.
5. Bites kompānija plaši informē mobilo sakaru lietotājus ar dažādu mediju palīdzību- gan televīzijas reklāmām, gan interneta mājas lapu.
6. Liela daļa mobilo sakaru lietotāju ir tieši Bites klienti.
7. Bites kompānija ar reklāmu palīdzību ir panākusi daudzu klientu pāreju no sava vecā operatora uz Bites tīklu.
8. Bites reklāmas pietiekami plaši informē par pieejamajiem tarifu plāniem.


Atlants