Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.10.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Mārketinga stratēģija mērķtirgū un piemēri', 1.
  • Конспект 'Mārketinga stratēģija mērķtirgū un piemēri', 2.
Фрагмент работы

1.Nediferencētais mārketings
Amerikas automobīļu ražotāji daudzus gadus ražoja tikai lielos automobīļus. Rezultātā darbība lielajos segmentos var kļūt neienesīga, jo tajos valda spēcīga konkurence;
Uzņēmums „Līvu alus” savas darbības sākumā nodarbojās tikai ar dažāda veidu alus ražošanu, ar laiku tas kļuva neienesīgi, jo uzņēmums bija koncentrēts tikai uz alus ražošanu, tāpēc tagad Līvu alus piedāvā arī dažāda veida limonādes un minerālūdeņus.…

Коментарий автора
Atlants