Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.10.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Mārketinga tirgus pētījumu virzieni un procesi', 1.
  • Реферат 'Mārketinga tirgus pētījumu virzieni un procesi', 2.
  • Реферат 'Mārketinga tirgus pētījumu virzieni un procesi', 3.
  • Реферат 'Mārketinga tirgus pētījumu virzieni un procesi', 4.
  • Реферат 'Mārketinga tirgus pētījumu virzieni un procesi', 5.
  • Реферат 'Mārketinga tirgus pētījumu virzieni un procesi', 6.
  • Реферат 'Mārketinga tirgus pētījumu virzieni un procesi', 7.
  • Реферат 'Mārketinga tirgus pētījumu virzieni un procesi', 8.
  • Реферат 'Mārketinga tirgus pētījumu virzieni un procesi', 9.
  • Реферат 'Mārketinga tirgus pētījumu virzieni un procesi', 10.
Фрагмент работы

Kompāniju vai firmu veiksmīgas biznesa darbības pamatā ir profesionāla un efektīva mārketinga darbība. Mārketings ir tā sfēra, zinātne, stratēģiskās un ekonomiskās darbības veids, kas sniedz iespēju, nodrošina vai pilnveido ekonomiskās organizācijas, preču un pakalpojumu funkcionālo daļu, veido konkurētspējas pamatu. Neskaitāmu kvalitāšu konkurences apstākļos mārketinga metode palīdz risināt divas galvenās problēmas:
nosaka tirgus potenciālu un palīdz prognozēt tirgus izmaiņas pēc kvalitatīvajiem un kvantitatīvajiem rādītājiem;
veic mārketinga sistēmas 4P pētījumus.
Pēc būtības mārketings kā zinātne, ir apbruņota ar pietiekami spēcīgu zinātnisko aparātu: teorija, metodes, metodika, procedūras, - lai tiktu galā ar pašiem lielākajiem uzdevumiem un sasniegtu tai izvirzītos mērķus. [13;171]…

Коментарий автора
Atlants