Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.03.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģija', 1.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģija', 2.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģija', 3.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģija', 4.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģija', 5.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģija', 6.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģija', 7.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģija', 8.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģija', 9.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģija', 10.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģija', 11.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģija', 12.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģija', 13.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģija', 14.
  • Реферат 'Reklāmas psiholoģija', 15.
Фрагмент работы

Secinājumi
Lasot un salīdzinot dažādu autoru un citu speciālistu viedokļus,mūsu secinājumi ir tādi : reklāmas psiholoģijas speciālisti izmanto zinātniskās metodes, kas palīdz izveidot efektīvāku reklāmu.
Reklāmai, ka visām citām lietām, ir savi mīnusi un plusi. Tomēr mīnusu ir vairāk nekā labuma no reklāmas. Reklāma var bremzēt personības attīstības procesu un arī stereotipizēt sabiedrisko struktūru un lomu.
Lai cilvēki izvēlētos preci,reklāmai jābūt uztveramai un neaizmirstamai. Mēs sapratam, ka reklāma var ietekmēt cilvēku prātus, bet tas nav viegls darbs. Šīs jomas speciālistiem jāzin, ka mūsdienu cilvēki ir vienaldzīgi pret reklāmu, viņiem ir savi viedokļi un aizpriedumi, viņi arī var izmantot citus informācijas avotus.
Saistoša, iedarbīga un efektīva reklāma ir rūpīgi veiktas plānošanas rezultāts. Veiksmīgas reklāmas idejas, prātā paliekošas reklāmas kampaņas nerodas uzreiz - tās veido, balstoties uz daudzu un dažādu realizāciju ietekmējošu faktoru izpēti, optimālu resursu izvēli un saskaņošanu, kā arī prasmīgu reklāmdarbības vadīšanu. Tāpēc speciālistiem, kurie strādā reklāmā, jābūt izglītotiem, lai saprastu reklāmas psiholoģiju, zināt tās funkcijas un metodes, lai reklāma būtu efektīva un lai reklamēto preci pirktu.
Atnācam pie lielā secinājuma,ka reklāmai ir milzīgs spēks, lai kā dažreiz negribam atzīt, ka tā mūs kaut kādā veidā ietekmē, taču tā tas ir.

Atlants