Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.04.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Презентация 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 1.
  • Презентация 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 2.
  • Презентация 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 3.
  • Презентация 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 4.
  • Презентация 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 5.
  • Презентация 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 6.
  • Презентация 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 7.
  • Презентация 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 8.
  • Презентация 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 9.
  • Презентация 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 10.
  • Презентация 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 11.
Фрагмент работы

Pēc SVID analīzes veikšanas jāizvēlas šādas stratēģijas: - Paplašināt pakalpojumu sniegšanu atbilstoši pieprasījumam (veikt pētījumu kādus pakalpojumus var ieviest, lai apmierināt klientu vēlmes); - Attīstīt pakalpojuma noieta tīklu (plānot mārketinga pasākumus un veidot mārketinga programmas); - Virzīt pakalpojumus tirgū, lai padarītu atpazīstamākus (mārketinga plānošana un stratēģiju izstrāde – instrumenti, kas virzīs pakalpojumus tirgū).

SIA «TIARA L» VEIKSMES ATSLĒGA - Uzņēmums izmanto tikai profesionālos, starptautiski sertificētos līdzekļus; - Specializēti pakalpojumi (ādas tīrīšana un krāsošana, tepiķu tīrīšana, spilvenu mazgāšana); - Pieņemšanas punkti (atrodas dažādos rajonos); - Pieņemšanas punkti ārpus Latvijas (Lietuvā).

Коментарий автора
Atlants