Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.04.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 46 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Tabulu saraksts    5
  Attēlu saraksts    6
  Darbā lietoto saīsinājumu un simbolu skaidrojumi    7
  Ievads    8
1.  Stratēģijas, stratēģiskās plānošanas un vadīšanas būtība un nozīme    10
1.1.  Stratēģijas būtība un nozīme    10
1.2.  Stratēģiskās plānošanas būtība un nozīme    14
1.3.  Stratēģiskās vadīšanas būtība un nozīme    19
2.  SIA „Keramika LV” darbība un tiesiskais regulējums    30
2.1.  Uzņēmuma darbības vispārīgs raksturojums un tā stratēģiskais virziens    30
2.2.  Uzņēmuma piedāvātie produkti un to ražošanas process    35
2.3.  Uzņēmuma konkurētspēja    37
2.4.  Uzņēmuma finansiālā analīze    41
2.5.  Uzņēmuma tiesiskais regulējums    46
3.  SIA „Keramika LV” attīstības stratēģija    51
  Secinājumi    68
  Priekšlikumi    71
  Izmantotās literatūras saraksts    72
  Pielikumi    78
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Stratēģiju var definēt no dažādiem skatu punktiem, nav vienota traktējuma un iespējams, ka tas ir viens no iemesliem kādēļ reizēm cilvēki apjūk vai pat īsti neizprot šī jēdziena patieso nozīmi. Līdz ar to, var rasties sarežģījumi tās efektīvā izveidē, ieviešanā un kontrolē. Tomēr padziļināti izpētot stratēģijas būtību autore secina, ka tā tomēr stimulē uzņēmumu attīstībai un kalpo kā ceļazīme pie nosacījuma, ja tā nepaliek tikai „uz papīra”.
2. Stratēģiskā plānošana ir komplicētāks jēdziens, kas sevī ietver arī stratēģiju. Tas ir nepārtraukts process, kura gaitā uzņēmums vāc, apstrādā un analizē gan ārējās, gan iekšējās vides informāciju, kā arī laika gaitā to koriģē, lai spētu apzināt dažādas alternatīvas, noteiktu sev piemērotāko darbības stratēģiju un spētu to realizēt.
3. Stratēģiskā vadīšana ir bezgalīgs process, kuru nepieciešams realizēt plānveidīgi regulāri uzraugot un sekojot līdzi panākumiem, kuri ir izteikti reālos un pamatotos skaitļos. Turklāt organizācijas ekskluzīvās kompetences var papildus stimulēt uzņēmuma attīstību.
4. Kopš keramikas izstrādājumu lielražotāja „Latvijas Keramika” laikiem, ražošana ir krietni sarukusi, kādreizējo 500 darbinieku vietā, šobrīd tiek nodarbināti vien mazāk kā 30 darbinieki un uzņēmums strādā pēc pasūtījumiem. Lai pēc iespējas vairāk tiktu noslogotas esošās ražošanas jaudas, uzņēmums darbojas ne tikai Latvijas tirgū, bet arī ārzemju, tai skaitā Krieviju, kur tiek realizēti apmēram 50% no kopējā eksporta apjoma.

Коментарий автора
Atlants