-
Aģentūras ,,Xxxxxx” kultūras produktu piedāvājums Liepājas pilsētā
TOP 500
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Kultūras produkta vēsturiskie un teorētiskie aspekti | 5 |
1.1. | Kultūras jēdziena būtība vēsturiskajā skatījumā | 5 |
1.2. | Kultūrpolitika Latvijā un Liepājā | 8 |
1.2.1. | Kultūrpolitikas pamatnostādnes | 11 |
1.2.2. | Liepājas kultūrpolitikas stratēģija | 15 |
1.3. | Kultūras produkta savdabīgums kultūras industrijā | 18 |
1.4. | Produkta pozīcija kultūras mārketingā | 20 |
1.4.1. | Produkta izstrādāšanas un ieviešanas process | 21 |
1.4.2. | Pakalpojuma būtība kultūras produkta piedāvājumā | 24 |
2. | Aģentūras “Xxxxxxx” darbības analīze | 28 |
2.1. | Vides izpēte uzņēmumā | 28 |
2.1.1. | Iekšējā uzņēmuma vide | 29 |
2.1.2. | Uzņēmuma ārējā vide | 32 |
2.2. | Konkurentu kultūras produktu piedāvājuma vērtējums | 34 |
3. | Aģentūras “Xxxxxxx” kultūras produktu piedāvājuma koncepcijas izstrāde | 38 |
3.1. | Stratēģijas izstrādes process | 38 |
3.1.1. | SVID analīze, problēmu un risku apzināšana | 38 |
3.1.2. | Misijas, mērķu un galveno uzdevumu definējums | 42 |
3.2. | Jaunu kultūras produktu ieviešana mērķauditorijas piesaistei | 44 |
Secinājumi | 48 | |
Priekšlikumi | 49 | |
Izmantotā literatūra | 50 | |
Pielikumi | 50 |
Kultūra ir cilvēka – indivīda, nācijas – tautas, valsts, pilsētas, novada, pagasta,
organizāciju vai uzņēmumu raksturojošs lielums. Tā vēsta par apkārtējiem, par vērtību sistēmu,
vēsturi, tradīcijām, šodienas izpausmēm un nākotnes perspektīvām. Kultūra ikvienā valstī runā
par kopīgo un atšķirīgo sabiedrībā. Cilvēku vēlēšanās un griba iepazīties gan ar kopīgo, gan
atšķirīgo kultūrā, iepazīt, uzzināt, izpētīt, piedalīties un izbaudīt ko jaunu vai nebijušu, ir
kultūras produktu piedāvājumu sniegšanas un pieņemšanas pamatā. Mūsdienu sabiedrībai ir
plašas iespējas baudīt kultūru, izvēlēties noteiktus kultūras produktus, izmantojot dažādus
kultūras baudīšanas kanālus – vidi, telpu, virtuālo pasauli u.c.. Kad visā pasaulē, t.sk. mūsu
valstī, bija noteikti ierobežojumi un aizliegumi saistībā ar Covid-19 infekciju, būtiski
izmainījusies citu valstu un Latvijas kultūras nozare – pilnībā vai uz laiku tika atcelti un
ierobežoti pasākumi ar dažāda cilvēku skaita dalību. Šādos apstākļos kultūras nozare piedzīvoja
nopietnu krīzi un bija spiesta attaisnot, skaidrot savu nepieciešamību. Nenoliedzami, tas radīja
apdraudējumu kultūras nozarei kopumā, būtiski ietekmēja ikviena ar kultūras jomu saistīta
uzņēmuma, organizācijas vai iestādes darbību. Taču šī situācija veicināja veidot un radīt jaunus
kultūras produktus, rosināja iespēju izmēģināt jaunas attiecību formas ar auditoriju, klausītāju,
skatītāju, kultūras baudītāju un popularizētāju. …
Plānota un izstrādāta aģentūras “Xxxxxxxx” kultūras produktu piedāvājuma koncepcija.
