-
Reklāma kā SIA "Elvi grupa" integrētā mārketinga komunikācija
Darba mērķis
Izpētīt reklāmu kā integrētās mārketinga komunikāciju veidu, tās nozīmīgumu organizācijā SIA „ELVI” grupa”.
Darba uzdevumi
Izpētīt zinātnisko literatūru par reklāmu, kā integrētā marketinga komunikācijas sastāvdaļu.
Izpētīt SIA “Elvi grupa” „Par savējiem!” reklāmas kampaņu.
Veikt aptauju un noskaidrot, vai reklāmas kampaņa sasniedzis savu mērķi.
Apkopot un analizēt pētījuma rezultātus.
Izvērtēt reklāmas kā integrētā mārketinga komunikāciju sastāvdaļas nozīmi.
Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus SIA “Elvi grupa” reklāmas kā integrētā mārketinga komunikāciju uzlabošanai.
Tēmas aktualitāte
Augošam un jaunam uzņēmumam reklāma ir ļoti svarīga it īpaši laikā, kad ekonomiskie rādītāji valstī ir zemi. Reklāmai jābūt pēc iespējas labāk un pārdomātākai, lai tā izturētu sīvo konkurenci.
ELVI produktu virzīšanai izmanto mārketinga kompleksu, kurā ietilpst gan reklāma, gan sabiedriskās attiecības, tiešā pārdošana un pārdošanas veicināšanas pasākumi.…
Darba ietveros autore pētīja SIA „ELVI” grupa reklāmu kā integrētā mārketinga sastāvdaļu un īpašu uzsveru liekot uz SIA „ELVI” grupa 2009. gada rīkoto reklāmas kampaņu „Par savējiem”. Šīs reklāmas kampaņas rezultātus autore centīsies prognozēt pēc veiktās anketēšanas datu apkopošanas. Autore izvēlējās pētīt tikai vienu reklāmas kampaņu, jo nesen rīkotā 2007. gada reklāmas kampaņa „Uzpildies ELVI”, un citas no mārketinga viedokļa ir vienāda rakstura (reklāma + Pārdošanas stimulēšana, veicināšana), un šīs reklāmas kampaņas ir vienīgās presē, TV, radio atspoguļotās kur tiek izmantota integrētā marketinga elementu kombinācija. Par pētījuma avotu tiek izmantoti veiktās anketēšanas par patērētāju attieksmi pret ELVI reklāmas kampaņu „Par savējiem!” datu apkopojums, kura tika rīkota 2009. gada 24. aprīlis- 04. jūnijs.